2014. augusztus 31., vasárnap

My Back To School Manicure

Sziasztok! :)
Ez a 'vissza a suliba' manikűr egy icipicit el fog térni a többi blog ilyen típusú posztjától (Suliban is hordható lakkok,Back To School Manicures),mert az alapszíne nem nude,halvány barack/rózsaszín vagy áttetsző,(nem az általában megengedett színek) ,hanem fehér.
A mi iskolánkban nem tiltott a körömfestés,rám még egy tanár se szólt emiatt,és a házirendben sincs benne tudtommal. Így merem 'bevállalni' a 2014/2015-ös tanév első hetére ezt a manit. Lehet,hogy túl feltűnő, lehet,hogy nem,én visszafogottnak mondanám,hiszen mégsem egy rikító pink szín...Szerintetek?






A bal kezemen (képen a jobb) jobban sikerült a minta,mint a jobbon. Pedig bal kezes vagyok,tehát pont fordítva kellett volna történnie...érdekes. #érthető?

Felhasznált lakkok,eszközök:


Jollie France Nr 59.
Lovely Nr 25.
Essence 157 My Fortune Cookie - őt csütörtökön vettem leárazva az Árkád Rossmannban 349-ért
Catrice Gel Eyeliner Brush (körbetakarításra)- ugyanott,ugyanakkor,ugyanannyiért vettem
Díszítőkövek
Ecset - a vízfestékes ecset,csak kicsit megnyírtam :D


És egy kis érdekesség a végére #nyálcsorgatás
Essence-My Fortune Cookie



Remélem mindenkinek jól fog telni az első napja a suliban! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése