2014. április 23., szerda

Lakkoz!Fotózz!Posztolj! 5. forduló - Virágok

Sziasztok! Először is: reméljük mindenkinek nagyon jól telt a szünet és a Húsvét,mindenki degeszre zabálta magát sonkával,tojással,csokinyuszival és sok locsolótok volt! :) Így a Húsvét utáni első poszt nagyon különleges,mert ez a 2. kihívás a blog életében (az első nem is volt rég : a 8. Manikűrvadász),és ez a Lakkoz!Fotózz!Posztolj! 5. fordulója,amit most Panni bonyolított le /viszont az egész LFP! mozgalmat Izabella indította el! /.


Amint látjátok a téma a virágok,ami rengeteg lehetőséget rejt.Én a Pinteresten keresgéltem ihletért,és nem is telt sok időbe,mert csak körülnéztem a saját képtáramban,és ezt a gyönyörűséges manit találtam:


Amit megpróbáltam újraalkotni...




Nem tudom,én ezzel most tényleg nem vagyok megelégedve,a vízfestékkel festett "erdőszívecske" és a rózsák is elég nyomik lettek,csak messziről néz ki valahogy...Valaki segítsen!Hogy kell ilyen kis rózsákat festeni? >.<

Felhasznált körömlakkok:
Fehér: Kallos 05
Rózsaszín: Essie 74 Pansy
Lila: Miss Sporty 457
Kék: Maybelline 80


Mit gondoltok,milyen lett?

22 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Szív alakú csokor, hát ohh :D Imádom :D Szépséges lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy! Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Édes lett és a pöttyök is jók :)

    VálaszTörlés
  5. annyira gyönyörű! nagyon jó lett:)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
  6. Ma megnézegettem a blogod, és elképesztő, hogy milyen ügyes vagy! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Dominika,ez tényleg nagyon jól esett! :)

      Törlés
  7. Nekem is nagyon tetszik! :) Külön köszi, hogy megemlítettél. :)
    Amúgy én újabban úgy festem a rózsákat, hogy a két (v három) lakkból, amelyből a szirmokat szeretném, apró cseppeket teszek közvetlenül egymás mellé, majd egy tű v fogvájó segítségével körkörösen összedolgozom. Remélem, tudtam segíteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök,hogy tetszik neked is és az természetes,hogy benne vagy a bejegyzésben,hiszen te indítottad el az LFP!-t. :)
      Amúgy már kis is próbáltam 2 rózsát ezzel a technikával,és bejött!(Egyáltalán) nem mosódnak össze a színek,és végre rózsa alakja van,nagyon köszönöm a segítséged! :)

      Törlés