2016. július 19., kedd

Cobalt blue

Sziasztok!
A Born Pretty Store-tól tesztelésre kapott csomagból maradt még 3 termék, amiből ebben a bejegyzésben most kettőt szeretnék megmutatni nektek. Az egyik ez a gyönyörű koncentrikus mandalás lemez (Qgirl - 030), ami egyből belopta magát  szívembe, mert nagyon szeretek mandalákat rajzolgatni, (főleg suliban az unalmasabb órákon... :D ), egyszerűen kikapcsol, és teljesen eltereli a gondolataimat. Van már mandalás pólóm is, és 2 hete megpróbálkoztam hennával a kezemre is rajzolni egyet, szóval egyszerűen oda vagyok ezért az ábrázolásmódért. Így már gondolom érthető, miért fogott meg engem ennyire ez a lemez :D  A lemez maga teljesen rendben van, elsőre sikerült a nyomdázás, nagyon szépen fel lehet róla venni a mintát, nem volt vele semmi problémám.
Alapnak egy kobaltkék lakkot használtam, ami már egy éve megvan, de még soha nem használtam teljes manikűrhöz... Pedig gyönyörű színe van, és elég volt egy vastagabb réteg belőle a teljes fedéshez. Ő a Moyra 88-as számú körömlakkja.





Ez a 4 darabból álló gyűrűszett is a BPS-től van. Nagyon szeretem őket, bármilyen manikűrt feldobnak. A 2 szimpla gyűrűt én ujjpercgyűrűként hordom, a szívecskéset és a leveleset pedig normál gyűrűként, mert szerintem azoknak a mérete nagyobb, és ujjperc gyűrűként leesnének :(


A mandalás Qgirl - 030 lemez közelről pedig így néz ki:


Ha szeretnétek rendelni a Born Pretty Store oldaláról, akkor nyugodtan használjátok ezt a kuponkódot, mert 10% kedvezményt ad fizetéskor :) 
KWSQ10



Szép hetet lányok! :)



6 megjegyzés:

  1. Mit összeagyaltam a múltkor ez előtt a Moyra lakk előtt, forgattam, kosárba be-ki-be-ki, egyszerűen nem mertem hinni, hogy jól fed. Ezek után persze már nincs több hezitálás :) Óriási segítség volt ez a poszt.

    A manikűr pedig meseszép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a képeken 1 vastag rétegben látható, de talán 2 vékonyabb réteggel még jobban működne :) szerintem így se rossz, tényleg érdemes elhozni őt a boltból! :)
      Nagyon nagyon örülök Bandita, hogy segíthettem neked ezzel a bejegyzéssel!!
      és köszönöm a dicséretet! :) :*

      Törlés
  2. De jól néz ki!! Csodás ez a két szín együtt meg a minta!
    Nekem szerintem több éves ez a lakkom, először 3 rétegben fedett, zselés állagú, most már kettőben is használható. Eléggé folyós, a színe viszont kárpótol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Audrey! :)
      Igen, nekem is zselés állagú, de elég jól fed. Nem tudom mitől lehet ez... szerintem minden üveg körömlakk különbözik kicsit a másiktól

      Törlés