2015. február 16., hétfő

Manikűrvadász 15. forduló

Sziasztok!
Hatalmas kihagyás után újra jelentkeztem a Manikűrvadászra, és nem is értem, hogy, hogy hanyagolhattam el ennyire ezt a kihívást, miért nem jelentkeztem az előző fordulókra, hiszen az egész hatalmas móka! Előre beírtam a naptáramba, hogy mikor lesz a párok kihirdetése és a manikűr közzétételének napja, szóval nagyon izgatott voltam. Mostantól remélhetőleg mindegyik körben részt fogok venni.


A mostani körben Suzie-t, a Milfina blog íróját kaptam párnak, tőle választhattam manikűrt.
Nagy bajban voltam az utóbbi időben, mert sikerült elvesznem a blogján, csak görgettem és görgettem az oldalakon, hiszen gyönyörű közeli képeket készít a bemutatott körömlakkokról, amik általában indie lakkok. Rengeteg lélegzetelállító lakkból áll a gyűjteménye, van itt minden, ami szem-szájnak ingere: Picture Polish. Dance Legend, Llarowe és találkoztam még China Glaze-zel, Born Pretty Store-os, Orly-s, stb... darabokkal is. A poszt végén van egy montázs, amit pár képéből szerkesztettem össze, majd nézzétek meg! :)
A manikűrt, amit újraalkottam ebből a bejegyzéséből választottam ki, úgy érzem ez áll legközelebb hozzám. Suzie házilag készített sheer tints-et használt alapnak és a virágokat rányomdázta, ezzel ellentétben én a rózsaszín és lila színt szivaccsal vittem fel, a virágokat pedig ecsettel festettem meg. Az enyém nem sikerült olyan szépre és pontosra, mint az övé...


...de azért próbálkoztam:





Felhasznált lakkok:
Golden Rose Rich color 76.
Moyra 35.
Rimmel 60 seconds 262 Ring a ring'o roses
Gabrini M114
NYC Turbo Dry



És a megígért montázs Suzie képeiből:



Nézzétek meg a többi lány munkáját is! :)


42 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kézi reprodukciója a nyomdázott mintának, le a kalappal, csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen sikerült *-* először komolyan azt hittem, te is nyomdáztad :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett, a színválasztás annyira hangulatos :)

    VálaszTörlés
  4. Én is azt hittem először, hogy nyomdáztad, annyira szép virágok lettek, nagyon tetszik!
    És köszönöm a szép szavakat a blogról, meg a fotókról az összeállítást, nagyon meghatódtam <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésed a manikűr és a montázs is! Ha már kaptam esélyt, úgy éreztem muszáj megemlítenem azt is, milyen klassz blogról választhattam. :)

      Törlés
  5. Csodaszép lett a manikűröd*-* Első ránézésre teljesen egyformának tűnt az eredetivel:)

    VálaszTörlés
  6. Én is azt hittem először, hogy nyomdáztad! Nagyon szép lett! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért van különbség a kettő között, de köszönöm szépen! :))

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Lehet még kicsit korai, de... :D Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  8. Nagyon perfekt munka, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, tetszik a színvilág!

    VálaszTörlés
  10. Jaj, annyira cuki a Tiéd is! ^^ Bármelyiket szívesen viselném. :3

    VálaszTörlés
  11. Mindkettőtöké gyönyörű! Alig várom, hogy tavasz legyen és az ilyen manikűrök csak erősítik bennem ezt az érzést :)

    VálaszTörlés
  12. Oh, thank you for the beautiful words! :) It means a lot that you like my blog! Also, i checked yours... :)

    xoxo

    VálaszTörlés