2014. január 8., szerda

Fonott manikűr

Sziasztok!
Ma nagy unalmamban a WeHeartIt-en nézegettem manikűröket,hát ha találok valamit,ami megtetszik és meg is írhatom az év első posztjának,amikor rátaláltam erre,amit én "Braided" vagyis fonott technikának szoktam hívni.Már több beauty blogon is láttam,de mindig csak átsuhantam rajtuk,pedig nem kellett volna.
Egyszerű és mutatós,nem túl nehéz megcsinálni,viszont az elkészítése sok időbe tellik, a rétegek száradása miatt,de a profiknak vékonyabb sávokat húzva,nem fedik egymást,így nem kell megvárni a száradását.



A gyűrűs és hüvelykujjamon a csillámos fekete lakk Claire's-től a 152-es,a szürke az Avontól a Grey Cement matt lakkja és a levendula lila pedig a 770 Put Lavender On Agenda a Catrice-tól.Fedőlakknak a NYC Turbo dry top coat-ot használtam.


A képeket nézegetve lehettem volna bátrabb a színválasztással,(mert a levendula lila és a szürke láthatóan egybefolyik,de élőben azért sötétebb az a szürke),de inkább ennek az időjárásnak valókat akartam használni.

Hogy tetszik nektek ez a manikűr?Próbáltátok már ezt a technikát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése