2014. január 29., szerda

Hópelyhes manikűr 2

Sziasztok!
Nagyon megörültem pénteken,amikor este fele el kezdett esni a hó végre,mert (még gyerekként :D) nagy csalódás volt az számomra,hogy tavaly nem volt fehér Karácsonyunk,sőt,itt Pest megyében idén télen még nagyon hó se volt.Konkrétan egyszer "szállingózott" ,azóta sehol semmi.Hát igen,az évszakok tolódása...egyre rosszabb lesz.Tehát,gondoltam készítek még egy hópelyhes manikűrt csak más színnel,mert idén már nem biztos,hogy lesz rá lehetőségem/kedvem.Merthogy kezdek rákattanni a tavaszi mintákra és színekre,mivel jó ideje mindenhol ilyen témájú trendkiadásokat láthatunk...


Az alapszín a Jollie France-tól az 59-es,továbbá a pelyheket az Ombia Cosmetics French Manicure Pen-jével rajzoltam meg,mint az előző Hópelyhes Manikűrben.Mostanában kezd beszáradni a filc a vége,ezért lettek a hópihék olyan karcosak és csíkosak,de eddig nálam elég jól teljesített,sokáig bírta (kb 1 év) filces létére és nagyon egyszerű volt használni,csak úgy mint egy ceruzát.
A képeken még nincs fedőlakk,inkább nem kockáztattam meg,mert lehet,hogy elkente volna a mintát.
Update: a nagyujjamnak annyi...



Itt még épségben volt a nagyujjamon a minta...Még jó,hogy akkor nem kentem rá egy réteg fedőlakkot.

Remélem nem volt túl unalmas ez a bejegyzés,mert már egyszer "szerepelt" ez a manikűr, csak az alap más színű volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése