2014. március 23., vasárnap

Arizona zöld tea manikűr


Sziasztok!
Rengeteg beauty bloggernek a videóiban,blogjaiban szerepelnek a legendás Arizona teák,fantasztikus ízük,természetes összetevőik,és emellett a gyönyörűen díszített üvegeik,flakonjaik miatt.
Nekem van egy ilyen üvegem itthon,amit egy utazásunkból hazafele vettem egy benzinkúton,és miután megittam a folyékony csodát természetesen megtartottam,még jó...(Ki merné kidobni?)
Épp tegnap, nagy bambulások,unatkozások közepette megpillantottam őt a párkányomon,tehát már elkerülhetetlen volt a minta lemásolása körömre, így sodródtunk a "manikűrig"...




Felkentem a szokásos lehúzható alaplakkot az Essence-től,amit megjegyzem,hogy soha többet nem fogom használni,ugyanis 2 óra múlva,mikor már le is fotóztam a kész manikűrt, több körmömön is felcsúszott AZ EGÉSZ minta és egyszerűen le lehetett húzni.Értem én persze,hogy ez a lényeg,hogy lehúzható legyen,de 2 óra múlva?Tarthatna egy kicsit tovább is...A lényeg,hogy le van fotózva és meg tudom mutatni nektek a sértetlen állapotát.

Ezután 1 vastagabb rétegben az Orkide 663-at kentem fel,ami egy zöldes türkizkék szín,erre készítettem az Arizona mézes zöld tea üvegéről inspirált mintát.Az ágakat megint az 59-es fekete Jollie France-szal,a szirmokat az Essie-től a 74-es Pansy árnyalattal festettem meg hagyományos ecsettel és fogpiszkálóval.Végezetül ugyancsak a NYC gyorszárító fedőlakkját használtam a csillogás kedvéért.


Pár közeli kép...


Felhasznált körömlakkok:
Essie 74 Pansy,Jollie France 59,Orkide 663


Tudom,hogy van még mit fejlődni,de valahol mindenki elkezdte,nem? :D 

Jaj,majdnem elfelejtettem...Köszönjük szépen az eddig összegyűlt 500 látogatót!Ami azért túlzás,lehet,hogy ezt mutatja a blog,de még mindig úgy gondolom,hogy a fele kattintás mi ketten voltunk Lénával.:D Sebaj,a 250 is nagy szám! 
Köszönjük szépen és szívesen várjuk a kommenteket,visszajelzéseket és a hasonló manikűrök linkjeit!

2 megjegyzés:

  1. gyönyörű lett! nagyon ügyes vagy, én tuti nem tudnám ilyen szépen megcsinálni:( :)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Emma,úgy örülök,hogy tetszik!
      Én sem tudnék ilyen klassz outfit-eket csinálni,mint te..! :D
      Mellesleg te vagy a 2. kommentelő a blogunk történetében,ezt is köszönjük! :)

      Törlés