2014. március 29., szombat

Csíkos-pöttyös körmök


Sziasztok!
Az egyik szabad délutánom készült ez a mani,természetesen akkor,amikor épp tanulnom kellett volna...De ki tud ilyen szép időben tanulni,főleg úgy,hogy végig a puszta körmét nézi,sajnáltatja magát és azon gondolkodik,hogy milyen tavaszi színt kenjen fel hogy elfedje őket? :D Na tessék...Nem hiszem,hogy sok a jelentkező.


Persze a fényképező kis képernyőjén már teljesen más a színe van a lakknak....Ennél min. 1 árnyalattal világosabbat és inkább barack színbe áthajlót képzeljetek el.




Az alapszínből: Classics-269 két közepesen vastag réteget vittem fel az alaplakk után.Az égszínkék sávokat 1 rétegben a Claire's 151-es árnyalatával festettem meg és erre a teljesen fekete 59-es Jollie France-szal pöttyözgettem egy fogpiszkáló segítségével és az egészet a NYC Turbo Dry fedőlakkjával fedtem le.

A felhasznált körömlakkok:

Jollie France 59,Classics 269,Claire's 151

Amúgy lassan be kellene szerezzek egy új égszínkéket meg egy alaplakkot is,mert az én Essence körömerősítősömből már alig van,mindig meg kell dönteni az üveget,hogy kiszedjek valamennyit belőle,a vége felé jár már.Tudnátok olcsóbb,körömerősítős és bevált alaplakkot ajánlani?A körömerősítő azért lenne fontos,mert mostanában kezd megint lemezesen felszakadni a körmöm végül letörni,ami gondolom nem csak nekem ismerős. :/

Hogy tetszik a mai manikűr?Szerintetek jó volt ez a színválasztás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése