2015. március 16., hétfő

ILNP - Homecoming

Vagy tíz percig gondolkodtam azon, hogy kezdjem ezt a posztot, de most így kezdem.

Egy új márkával bővült a lakktáram, és ez lenne az ILNP, tőlük pedig a Homecoming fantázianevű lakk.

A Homecoming egy csodaszép sötétlila alapú holocsillámos lakk, ami borús esős időben aranypelyhes lakknak mutatja magát. (Ezt Dóri bizonyította be amikor az utcán voltunk és épp csepergett az eső, esőben meg nem fényképezgettünk :D)

Vigyázat, sok kép következik:



Az első dolog amit gondoltam, mikor megláttam: hű.
Aztán mikor hazavittem eszembe jutott hogy az Orly Fowl's Play-jel kéne összehasonlítani, és tada. A középső és gyűrűs ujjamra kentem fel. Hasonlít a két alapszín de még is más. Az Orly alap lilája, egy melegebb bordós-sötétlila, ellentétben a Homecominggal, ami inkább egy hidegebb lila. A csillámbeli különbséget meg már bárki észreveheti, az Orlyban nagyobb "színváltós" pelyhek vannak. Mindenesetre mindkét lakk gyönyörű, és mindkettő a kedvenceim között van.





Két normál rétegben fed, de én a biztonság kedvéért mindig fel szoktam kenni egy harmadikat, csak a Golden Rose lakkoknál nem, mert azok nagyon jól tudnak fedni.

Az ára 2990.- ami végül is szerintem nem annyira vészes, mondjuk ez attól is függ, ki mit engedhet meg magának. 

Én valamiért úgy tekintek erre a lakkra, mint egy alapdarabra, mert már annyiszor láttam a neten (swatchokat róla), hogy valamiért ez egy köztudottabb alapdarabként költözött be az agyamba.

Nektek hogy tetszik? c:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése