2015. május 24., vasárnap

Orly ring

Sziasztok!

Végre-valahára megvalósítottam azt amit már vagy három hónapja akartam: csináltam egy DIY lakkos gyűrűt. 

Ami igazából nagyjából annyit takar hogy vettem egy gyűrűalapot amihez volt lencse is és a lencse talpát lefestettem. Igazából nem olyan nehéz, csak várni kell amíg megszárad a lakk, én tettem rá Sechét is biztos ami biztos, és reggelre már teljesen megszáradt, szóval összeragasztottam az alapot a lencsével. A lakk amit itt használtam az az Orly számomra már legendás Fowl Play-je, amiben a kis pelyhek szinte minden szögből más színűek. Egyszerűen imádom.

Hey guys!
I finally 'accomplished' the thing I wanted to do for like 3 months now: I made a DIY nail polish ring.
Which practically means that I've bought a ring base (it included the glass lenses) and I painted the bottom of the lense with the polish. Actually, it's not that hard, you just need to wait until the polish dries. Just in case, I've put a coat of Seche on top, and when I woke up this morning, it was of course completely dry, so I've glued the two things together. The polish I used was the legendary Fowl Play from the brand Orly.


A Canonom alig akarta felfogni hogy mit kell fényképezni szóval kábé 10 perc szöszmötölés és hatezer kép után ez volt az egyetlen használható kép ami nem a telefonommal készült.
Nem is szükséges hozzáadni, hogy a többi kép az már a telefonommal készült.

My Canon didn't understand what the hell do I want to take a picture of, so after like 10 minutes of focusing at the wrong things I finally could snap a normal picture, which I had to choose from *insert exaggeration here* pictures, and this was the only one I could use besides the ones I've taken with my phone. Needless to say, the rest of the pictures are taken with my phone.


Lőttem egy makrósat is a felcsiptethető makrolencsével amit eBayről rendeltem
 (nagyon tetszik ez a kis makrolencse, egyszerűen imádom):

I've taken a macro one too with the clip on macro lens which I ordered from eBay.
(I really love this little macro thingy, I just love it)



Végül lenne hozzátok pár kérdésem, mert kíváncsi vagyok: 
Ha lennének ilyenek a 'piacon', ti hajlandóak lennétek ilyen gyűrűket vásárolni?
Nektek mennyire tetszenek ezek az egyedinek mondható gyűrűk?
Csinálnátok ilyeneket?

Finally, some questions, because I'm curious:

If there were rings like this on the 'market' would you buy these?
How much do you like these unique rings?
Would you make things like this?

~Léna

4 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörűséges ez a gyűrű! :D Én is pont a napokban gondolkodtam rajta, hogy kéne ilyeneket rendelni. :D

    VálaszTörlés
  2. Hű de szép lett! Sajna én csak a nemesfémet bírom, pedig milyen jól mutat!

    VálaszTörlés