2016. június 22., szerda

#HUN

Sziasztok!
Már alig vártam, hogy végre vége legyen a sulinak, és hogy túl legyek a német érettségin is, így tegnap délután egyből leültem az asztalhoz a körömlakkjaimmal, hogy kicsit lazítsak, és kikapcsolódjak, mert már hiányzott a festegetés...
Gondolkoztam, hogy az új BPS-es tesztelnivaló termékekről írjak-e, de aztán beugrott, hogy holnap, vagyis ma lesz a magyar focicsapatunknak egy nagyon fontos mérkőzése, na meg amúgy is, meg kell ünnepelni, hogy ennyi év után mi is kijutottunk az EB-re, így hamar meg is volt a poszt témája. Egy magyar zászlós manikűrt készítettem a mai napra, a BPS-től kapott ecsetszettet felhasználva.

Már nagyon untam, hogy nem igazán vannak használható ecseteim, mert amiket megvágtam, azoknak a szálai már szétálltak és el is koptak, így egy, az oldalon elég jól kinéző ecsetszettet is kértem a csomagomba.
3 db volt a zacskóban, 3 féle méretben. Picit féltem hogy ezek is elég vastagok lesznek, és nem fogom tudni őket használni, csak ha megnyírom, de szerencsére nem kellett ilyennek kitennem őket. Nagyon tetszik az ecsetszőr minősége, mert hajlékony, nem csúszkál a körmön, kellő mennyiségű festéket vesz fel, és precíz munkát lehet vele végezni.
Az ecsetek nyele fából van és le is van lakkozva. Nekem ez egy plusz pont, mert nem igazán kedvelem a műanyag nyelűeket. Az ecsetek pihe könnyűek, nem csúszkálnak a kézben festés közben. Talán még jobban tetszenek, mint a másik kristály nyelű BPS-es ecsetem. Teljesen meg vagyok velük elégedve, első alkalommal szépen teljesítettek! :)






Ez a 3 ecset együtt jelenleg 3.17$-ba kerül a Born Petty Store oldalán. Ennyiért azt hiszem, nem drága ez a szett, én újra fogom rendelni őket, ha elkopnak, úgyhogy nektek is nagyon tudom ajánlani!
 Ha meg szeretnétek rendelni, kattintsatok erre a linkre és nyugodtan használjátok vásárlásnál ezt a 10%-os kuponkódot is :)



Ó, és ne felejtsetek el ma szurkolni a magyar focicsapatnak! 
Hajrá magyarok!
#HUN

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok az érettségihez Dóri! :3
    Szuper a manikűr! ;)

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki, tetszik :) Gratula az érettségihez!!

    VálaszTörlés
  3. if you looking for the best style designer kurta pajama for men online then the famous e-commerce plateform by the name of Faisalabadfabricstore.com is wonderful ecommerce store to buy the stitched shalwar kameez kurta pajama for mens black , mens kurta pajama black , kurta pajama mens wear

    VálaszTörlés
  4. Gondolkoztam, hogy az új BPS-es tesztelnivaló termékekről írjak-e, de aztán beugrott, hogy holnap, vagyis ma lesz a magyar focicsapatunknak egy nagyon fontos mérkőzése, na meg amúgy is, meg kell ünnepelni, hogy ennyi év után mi is kijutottunk az EB-re, így hamar meg is volt a poszt témája. Egy magyar zászlós manikűrt készítettem a mai napra, a BPS-től kapott ecsetszettet felhasználva. stitching unit , ladies tailor , custom tailor , tailor near me , tailor shop , Online Tailor Shop , tailoring company , custom tailoring services , stitching unit , best online tailor

    VálaszTörlés