2016. május 27., péntek

Variatons of simple shapes

Sziasztok!
A héten már volt időm manikűrözni, úgyhogy meg is mutatom nektek mit készítettem tegnap.
A neten böngészve találtam egy képet tányérokról (igen... :D ), amelyeken nonfiguratív, egyszerű, vonalkás, pöttyös, háromszöges minták voltak, és azok a minták inspirálták a manikűrt, valamint az egyik kedvenc manikűröm Isabellától, amelyet már régóta ki akartam próbálni én is. Végül ezeknek a kombinációja készült el a körmeimre. Többet nem igazán tudok mondani, ezek csak egyszerű, nonfiguratív, minták. A mostani mani kicsit eltér a tőlem megszokottól, de valamiért most megfogott ez a stílus is.
Alapnak 2 réteget vittem fel a Golden Rose 76-os fehér lakkjából, a menta szín a taffy mint a P2-től, a mintákat pedig akril festékkel festettem meg.







Ti milyen színű körömlakkot viseltek szívesen mostanában?

Kellemes hétvégét kívánok nektek! :)


7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Nekem tetszik. :D Én azért kíváncsi lettem volna azokra a tányérokra is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bella, örülök, hogy tetszik! :*
      Jaj, a tányéros képet nagyon sokáig kerestem tegnap, de egyszerűen nem találtam meg, pedig be szerettem volna tenni a linket! :( Sajnálom!

      Törlés
  2. Fantasztikus lett! Kellemes hétvégét neked is! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon mutatós! Hajjaj, most vágtam le csutkára a körmeimet, mert lakásfejújítás van és egyik letört. Szóval egyszínűek, semmi minta, este kentem fel a PP Magicet, mert az gyorsan szárad. Most egy-két hétig biztos egyszínű nude körmeim lesznek, míg vissza nem tudom őket szögletesre reszelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Audrey! :3
      Uh, hát igen, ismerős, ha az egyik letörik, akkor muszáj a többit is lereszelni... A Magic, bár nekem nincs meg, gyönyörű lakk lehet! *-* Én is nude lakkokat viselnék a helyedben, jó ötlet, mert így nem tűnik fel nagyon ha lepattogzik a munka, pakolászás során! :)

      Törlés
  4. Nagyon mutatós! Hajjaj, most vágtam le csutkára a körmeimet, mert lakásfejújítás van és egyik letört. Szóval egyszínűek, semmi minta, este kentem fel a PP Magicet, mert az gyorsan szárad. Most egy-két hétig biztos egyszínű nude körmeim lesznek, míg vissza nem tudom őket szögletesre reszelni. sewing factory , sewing of ladies suits , sewing expert , sewing factory near me , lawn suits , pakistani lawn suits , pakistani lawn , buy pakistani lawn suits online , pakistani lawn suits online , pakistani lawn suits online sale

    VálaszTörlés