2014. november 8., szombat

Félhold manikűr

Sziasztok!
Hédinél láttam először ezt a típusú manikűrt, és nagyon megtetszett, hozzászólásban jeleztem is, hogy ki fogom próbálni. Kis idő múlva így is lett.
A kör alakú matricák, amiket ez ebay-ről rendeltünk viszonylag hamar, hétfőn érkeztek meg, körülbelül egy hónap volt a "várakozási idő". :D Összesen 495 Ft-ba kerültek, de a kör alakúak mellé cikk-cakk mintájút is rendeltünk. A plusz pont pedig az volt, hogy mindkettőből két-két csomagot küldtek, ez azért volt meglepetés számomra, mert nem olvastam el figyelmesen a leírást... Egyhamar nem kell rendeljek belőlük :D Szóval ahogy megjött a kis csomag, el is készítettem ezt a manit. A matricák számomra jól ragadnak, csak ötöt használtam fel, mert miután az egyik kezemen megszáradt a lakk, átraktam a másikra, és még ezt is kibírta, nem estek le, szépen ragadtak.
A S-he 311-es és az Essence 163 hey, nude! lakkját használtam. Mindkettőt Szlovéniában vettem az őszi szüneti kirándulásunk során,  ráadásul a S-he le volt árazva, így 0.99 Euróért vehettem meg.
A manikűrt pedig nagyon megszerettem, a komfortzónámból kicsit kijjebb van, de ezért is imádom, optikailag más formát ad a kézfejemnek. Furán hangzik, de tényleg más! :D







A S-he közelebbről:


És a kellékek:




Próbáltátok már a half moon manikűrt? Nektek tetszik? 

Szép hétvégét, és jó pihenést kívánok! :)


10 megjegyzés:

  1. Én is csináltam már ilyet. :) Nagyon szép lett a manid! :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik az ilyen manikűr, de még sosem próbáltam :)

    VálaszTörlés
  3. lovely nail art, I think I'm going to try it out :)

    yellowpumpkiin.blogspot.de/2014/11/love-peace-joy.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thank you so much! If you are gonna make it, than send me a picture :)

      Törlés
  4. annyira megtetszett itt ez a zöld lakk, hogy felírtam listára, ma be is szereztem, és visszakerestem hol is láttam, hát most megtaláltam, hogy nálad :) nagyon jó lett ez a manikűr :) nem mindegyik félholdas tetszik, jobban mondva általában nem tetszenek, de van olyan ami igen, ez pont az ami tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy "segíthettem" a zöld lakk megvásárlásában és, hogy tetszik a manikűr! :) <3

      Törlés