2014. november 15., szombat

Rival de Loop Young #03 cute candy

Szerdán anyukámmal be kellett menjünk a városba orvosi vizsgálatra, és miután ez lezajlott, anya nem tudott nekem nemet mondani arra, hogy menjünk el a Jászai Mari téri Rossmann-ba. Ugyanis, (tudtommal) akkor még csak itt voltak kipakolva egész Budapesten a Rival de Loop termékek, ami amúgy a Rossmann saját márkája (pénteken már az Árkádban is láttam... ).

/Ez komoly, véglegesen felváltotta Rival de Loop a NYC-t? Hogyhogy megszűnt? Tud valaki ennek az okáról valamit? Vagy csak kellett a hely az újnak..? Azért is sajnálom, mert onnan volt az első körömlakkom, de remélem azért kárpótolni fognak Rival de Loop-ék... /

Szokáig ment a tanakodás, hogy melyik 1-2 lakkot hozzam el. Viszonylag felkészülve, egy minilistával támadtam le a Rossmannt, de amikor megláttam élőben a lakkokat, ezeknek a felét újragondoltam... Élőben mások voltak, és helyettük más szépségük tetszettek meg. Végül a Red dragon-t és az egyik holo lakkot hoztam el, aki a poszt főszereplője: a Cute candy-t. Mellesleg ő az első holo lakkom <3 .



Először pár borús időben készült képet mutatok, amikor még a holo hatás nem tudott érvényesülni:



                                             

Viszont ezek már délután, napsütésben készültek. 
Nyálcsorgató üzemmód bekapcs:





És tegyük fel a pontot az I-re: pár kép az üvegről, LED fényben.


Nem gondoltam volna, hogy nálam is ilyen csodásan fognak működni a holo lakkok, de el kell ismernem, nem semmi, amit a készítők összehoztak. Én a borús időben nyújtott szépségével is meg voltam elégedve, de amikor a napfény hatására életre kelt... Körömzombivá váltam, jó ideig csak azokat nézegettem .

Szerintem idővel be fogok még szerezni pár Rival de Loop lakkot (és sminkterméket is). 400 forintért teljesen megéri, sőt felül is múlja ezt a csekély összeget. Tartósságában is elégedett vagyok vele, 3 napja bírja minimális kopással a körömvégeken, de nem feltűnő. Az ecsete pedig imádnivaló: eléggé széles, lapított és kerekített a vége, így szépen illeszkedik a körömágyhoz.
 Az összes 9 ml-s lakk ennyibe kerül, finishtől és színtől függetlenül, a mini lakkok pedig, amik azt hiszem 4,5 ml-sek és 300 forintért kaphatóak. Ezek közül a Missy-t néztem ki, azért is, mert első pillantásra a Picture Polish Eerie-re emlékezetett. :)


Ti vettetek már Rival de Loop terméket? 
Ha igen, mennyire vagytok elégedettek velük?


10 megjegyzés:

  1. Tetszik, ez melyik kollekcióból van? Én, képek alapján kinéztem egy pezsgőszínű holo lakkot a márkából, viszont azt hiszem azt a kollekciót nem hozták be, ilyen színt láttál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Young kollekcióból :) Pezsgőszínűt nem láttam, csak egy halvány rózsaszínt, a Dreamland-et és ezt, a Cute candy-t :/ Szerintem más holo még nincs.

      Törlés
  2. De jól néz ki, nagyon mutatós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy ki akartam emelni a cute candy-t, így gondoltam, hogy "képkeretbe" zárom :) Látványosabb, és a fekete-szürke keret előtérbe helyezi :)

      Törlés
  3. Én is megettem ezt a lilát, ennyit tuti megér! :)) Talán jobb is a minősége, mint az ugyanilyen kategóriás moyrának.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, és a manikűr is nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés