2014. november 11., kedd

Chevron sablonos manikűr

Sziasztok :)

Valamelyik nap (még régebben) megérkeztek a postával a körömmatricák. Dóri félholdat és chevront, én pedig csak chevron matricát rendeltem.
Már régóta foglalkoztatott ez a chevron-os manikűr dolog, ezért tegnap nekiálltam megvalósítani a körmeimen.
Először egy színátmenetes chevront szerettem volna, ez jött össze:


Igen, itt eléggé igénytelen a kép ugyan is hiába jó a szempillaragasztó liquid palisade helyett, ha rossz helyre kenem, nem lesz hatásos.

Őszinte leszek. Nem vagyok odáig a körömmatricákért.
Jó oké, persze a sablont ebayről rendeltem kemény 250 forintért szóval igazából annak örülök, hogy működik a dolog, de nem tudom, hogy mennyire lett volna nekik nehéz hegyesre meggyártani a dolgokat. Ugyan is most, hogy megnéztem a többiről a képet: MINDEGYIK le van kerekítve. A villám alakú is.



Ma csináltam újabb manit, úgy érzem, hogy ez még az 'elmegy' kategóriába tartozik.


Valamint sikerült beszereznem egy fehér Golden Rose-t is, ő van a körmeimen.

Viszont kis kutatgatás után utánajártam hogy még honnan lehet ilyen chevronokat és egyebeket rendelni.
(Nem szponzorált reklám következik haha :D).
Nem tudom hallottatok-e már a Nail Vinyls nevű weboldalról (amit lehet kapni Naillandben is csak most elvileg el van fogyva). Négy különböző matrica van egy csomagban de elvileg lehet külön is rendelni. Külön 1500.- laponként, ami reális (még úgy is, ha kiszámoljuk egy csomag árát postaköltséggel együtt, én mindenesetre igen) és habár ötször annyiba kerül egy lapnyi matrica (mondjuk azt inkább hogy hatszor) valószínűleg jobban megéri azoknak akiket idegesít, hogy le van kerekítve a vége.

A végére egy kis összehasonlítás:

Egy ebayes rendelésnél -ha egyet rendelsz- két kis csomagot kapsz, ami nyolcvan darab (igen, megszámoltam :D), ami egy dollárba kerül, Nailvinyls-nél pedig 100 darabot 5 dollárért. A pénzbeli különbség hatalmasnak mondható, ahogy valószínűleg (remélhetőleg) a minőség is.



Ti próbáltatok már ilyeneket? Ha igen, honnan rendeltétek?

2 megjegyzés:

  1. Nekem mindkét mani tetszik, de a kék-fehér egy fokkal jobban! :P
    "Az oké", hogy nincs az ebay-es vagy bármilyen más olcsó kategóriás matricáknak hegyesre hagyva a vége, de könyörgöm egy csomag Nail Vinyls majd' 7000 forint a Naillandben. Nem kell szépíteni, ez horribilis és nevetséges összeg pár lap körömmatricáért...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen a hétezret azt már én is sokalltam azért a négy lapért

      Törlés