2015. április 23., csütörtök

A tavasz színei kihívás 2. - orgona/orchidea

Sziasztok!
Ezen a szép, napsütéses délutánon egy újabb tavaszi manikűrrel jelentkezek, a tavasz színei kihívás második részével, aminek a színpárosa az orgona/orchidea volt.
Sajnos még nem rendelkezem hatalmas lakkészlettel, így most még csak 3-4 lila körömlakkom van, szóval nem sok választásom volt, de összejött belőle valami. :D A Rival de Loop csodás lila holo lakkját használtam "keretnek" a nagy, mutató és kisujjamra, és közöttük, a többi ujjamon van a minta: orgona virágokkal próbálkoztam.

Hey guys!
I am checking in the blog world, at this beautiful and sunny afternoon with a newer spring manicure, with the 2. round of the spring's colors challenge, and today's color combo was lilac/orchide.
Unfortunately I do not have a huge nail polish supply yet. Now I have 3-4 purple nail polishes, so I did not have plenty of choices, but I could make something from these too. I used Rival de Loop's light purple holo polish for a "frame" to my thumb, index, little finger and on my other fingers are the patterns: I was trying to paint some lilacs.








Nézzétek meg a többiek munkáit is!


20 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szép, a tiéd viszi a prímet ebben a fordulóban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda dicséretet kaptam, köszönöm szépen, nagyon! :)

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon ötletes manikűr lett, ami szépen is van kivitelezve. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, nekem is a tiéd tetszik eddig legjobban! Lehet, hogy keretnek a sötétebb lilát kentem volna, ami mintában is szerepel A levelek színe nagyon tetszik, ez melyik lakk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó de örülök, hogy ennyire tetszik! :) Igen, belegondolva lehet, hogy egy sötétebb lila jobban közrefogta volna az egészet... Kár, hogy nem előbb jutott eszembe :(
      Ő a NYC 011-es Anise Green árnyalata, nem tudom, hogy lehet e kapni, mert kb. 1,5 éve vettem, de tényleg különleges szín :)

      Törlés
  4. Szuper lett :) nagyon jól néznek ki a kis virágok! Ügyesen megfestetted!!

    http://probablyme.hu

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik! Szépen összeválogattad a lakkokat hozzá! :)

    VálaszTörlés