2015. április 11., szombat

Ring a ring'o roses - 100. bejegyzés

Sziasztok!
Ma Panka blogját nézegetve láttam egy képet, amin a körmei egyszerű halvány, púderrózsaszín körömlakkal voltak kifestve, és annyira megtetszett, hogy ezzel fel is avattam a még nyáron vásárolt Rimmeles ring a ring'o roses fantázianevű lakkomat, arról nem is beszélve, hogy ez a szín szerintem nagyon jól illik a mostani tavaszi, napos időjáráshoz. A körmeim egyszerűségét a körülvevő tavaszi virágokkal próbáltam ellensúlyozni, amolyan tavaszi hangulatképekként. Remélem tetszenek! :)

Hey!
Today I was on Panka's blog, when I saw a picture, and on this pic her nails were painted by a simple light powdery pink nail polish. I adored this so much, that I needed to try out my Rimmel polish in the shade: ring a ring'o roses, which I bought last summer. I think this light pink really matches to the sunny spring weather. I tried to balance the simplicity of my nails with the beautiful and vivid flowers in the background, so these images turned out kind of "inspirational spring mood pictures".
I hope you will like them! :)



                                    


                            




További szép hétvégét kívánok!
Dóri

Have a nice weekend!
Dóri

4 megjegyzés:

  1. Kellemes szín, néha kell a sima krémes lakk :) Kicsit besokalltam a nyomdázástól, most én is csak 1-1 körömre mintázok, élvezem a csupasz lakkszínt :) Szép a háttér, jó, hogy megörökítetted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is mindig teledíszítem a körmeimet, de néha le kell lassítanom :D
      Köszönöm! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép szín, annyira jól mutat, a háttér pedig még fel is dobja :)

    VálaszTörlés