2015. április 30., csütörtök

A tavasz színei kihívás 3. - málna/eper

Follow my blog with Bloglovin
Sziasztok!
Ezen a fordulón gondolkozva először a "teljes piros körmök, zöld levélkékkel" manikűr jutott eszembe, vagyis a tipikus epres körmök, amit már rég meg akarok én is valósítani, de valamivel másabbat szerettem volna ezzel az alkalommal (is). Így eltértem az alapszínünktől, de szerintem ez még belefér, vagyis remélem, mert maga a téma "jelen van a körmeimen".
A manikűrt JauntyJuli egyik csodás nail art-ja inspirálta, itt tudjátok megnézni a videót, ha érdekel. Amúgy mostanában nagyon sokat lógok a csatornáján, beszippantott a nail artjaival, hihetetlen tehetséges, felnézek rá!

Heeey!
On this turn of the challenge I was thinking about to make a "red nails with green leaves", so the typical strawberry nails, what I wanted to make for a long time, but then I decided to make a unique and different mani (again...). So I swerved from our base colour, although I think it is okay, or I hope it is okay, beacuse the theme is "on my nails".
The mani was inspired by one of the gorgeous work of JauntyJuli, you can watch the tutorial video here, If you are interested.
By the way, lately I am on her channel a lot, she sucked me in with the nail arts. So so talented, I look up to her!







Amúgy végre mi is készítettünk a blognak Facebook oldalt, itt a link, lájkoljátok! Sokat jelentene :)


A többiek munkája:

18 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, most engem is inkább a minta motivált, kevésbé fókuszáltam a színekre :) Vidám és csinos manikűrt festettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) a tied is nagyon jó lett, néha jó egy kicsit eltérni a megszabott dolgoktól :)

      Törlés
  2. Jaaaj de szuper lett! Nagyon ügyes vagy!!!! Igazi harapnivaló eprek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönöm szépen! :) :) Azért lehetett volna jobb, ha hamarabb rájövök a technikájára, de ez most ilyen :)

      Törlés
  3. Uhh szuper lett nagyon!!!!! TETSZIK!!!

    VálaszTörlés
  4. De jó lett, az a zöld csíkos alap nagyon feldobja! Kis műremekek :)

    VálaszTörlés
  5. Hű, én egyszerűen megzabálom a manidat! Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  6. De jó, ez nagyon király lett! :))

    VálaszTörlés