2015. szeptember 5., szombat

Golden Rose Matte Velvet 101 (vol 2.) + visszatértem

Sziasztok! :)
Igen igen, úgy tűnik újra visszatértem a blogger világba, "kissebb" kihagyás után, de úgy érzem, szükség is volt erre a pihenőre. Igazából sokszor nem is volt lehetőségem arra, hogy bejegyzést írjak, hiszen nyáron elég elfoglalt voltam és persze próbáltam minél jobban kihasználni a 2,5 hónapot. Röviden összefoglalva: letettem a középszintű angol érettségit, ezután "jutalomként" London és Párizs felé vettük utunkat a sulival (ami csodás élmény volt), 1 hetet nálam töltött az egyik legjobb barátnőm, aki amúgy unokatestvérem, régi barátokkal is találkoztam, táboroztam a Balatonon, majd 1 hónapot Erdélyben töltöttem el, szokásomhoz híven. Rengeteg élménnyel, szeretettel, és boldog pillanattal gazdagodtam ezen a nyáron (is), aminek minden egyes percéért hálás vagyok!

A bejegyzés témája pedig, egy esküvő, amire hivatalosak voltunk a szüleimmel. Világoskék csipkés ruhát viseltem, amiről egyből a Flormar Matte Velvet 101-es árnyalata jutott eszembe, hiszen egy tavalyi esküvőn is őt kentem fel a körmeimre, amiről akkor is készült poszt. Nem gyakran veszem elő ezt a lakkot, ahogy látjátok, csak jeles alkalmakkor szoktam használni. Szerintem nagyon kifinomult és elegáns darabról van szó, köszönhetően a a Matte Velvet finishnek: csak úgy sziporkáznak az apró csillámok. Én 1 vastagabb rétegben kentem fel, ami nagyon hamar megszáradt és nem használtam rá fedőlakkot.
Úgy látom most is elérhetőek ezek a lakkok a Nailland honlapján, és az áruk is nagyon baráti, mert most csak 290 Ft-ba kerülnek, csapjatok le rájuk! :)




...és az egyik csokrot én kaptam el... :)



Amúgy fejben már tervezgetek pár posztot, az egyik egy olyan lenne, amiben azokat a manikűröket mutatnám meg nektek, amiket másoknak készítettem a nyáron. Kíváncsiak lennétek rá? Ha igen, írjátok meg kommentben!

Szép hétvégét kívánok! :)
Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése