2015. november 15., vasárnap

BPS Shimmer Starry Sky 97.

Sziasztok!
Amikor másodjára választhattam tesztelésre a Born Pretty Store termékei közül, egy, a képek alapján különlegesnek tűnő körömlakkra esett a választásom, mert a híres lemezek után kíváncsi lettem a BPS lakkjainak teljesítményére is.
Az oldalon ezt a kaméleon hatású lakkokhoz sorolják, és a kollekciónak nagyon találó neve van: Shimmer Starry Sky. Az árnyalat, amely ma a posztban szerepel a C97-es.


Amikor ezt a lakkot választottam a csomagomba, nem olvastam végig figyelmesen a leírást, és emiatt nem számítottam arra, hogy ilyen kicsi lesz az üveg, ugyanis csak 6 ml-s. Viszont! a manikűrözés után alig volt számomra észrevehető, hogy fogyott volna valamennyi a lakkból. Ez szerintem a lehúzhatóság, és az ebből következő állaga miatt van: nyúlékony és kicsit zselészerű a "lakk", amitől először meg is ijedtem. Nem tudtam, hogy hogy fogom én ezt felkenni a körmeimre, de amint (1 réteg fekete alap után) az első körmömön kipróbáltam, pozitívan csalódtam, mert szuper könnyen kezelhető a formula. Nem túl sűrű, de nem is túl folyékony, és a nyúlékonyság se volt zavaró. 1 réteg után már nagyon szépen látszódott  a galaxisos hatás, és a szín mélysége, szóval itt, 1 rétegnél majdnem megálltam, de a kíváncsiság kedvéért felkentem a második réteget is, ami után tökéletes volt a fedés, konkrétan belülről világított (!) és még jobban érvényesült a lakk a körmeimen.



A felkenést az ecset formája se hátráltatta: vastagsága közepes (6 ml-s lakhoz képest) és egyenesre van vágva, szépen lehet vele dolgozni. A másik plusz pont, amit ígér az oldal, és be is tart, az az, hogy nincsen lakk szaga a körömlakknak (?). Ez nagyon hasznos volt, hiszen addig bíbelődtem a felkenéssel, ameddig akartam, nem úszott az egész ház a megszokott erős szagban. Azt nem mondom, hogy egyáltalán nincsen szaga, mert hát van egy kis... büdöskés neki, de nem volt túl zavaró. Felkenéskor azért is lehet vele pepecselni, mert olyankor nem sűrűsödik be hamar, viszont miután már fent van a körmeinken, és az utolsó ecsethúzásokat is elvégeztük, hamar el kezd száradni, amit nem vártam volna el. Konkrétan 5 perc után mehetett is a második réteg, és keményre szárad meg. (Én pár nap után egészben le tudtam szedni a körmeimről.)


A lakk színét nehezen lehet meghatározni, és a képeken se tudom megmutatni mindegyik árnyalatát, de multikrómos. Benti árnyékban általában kékes lilás, lámpafénynél inkább élénk méregzöld színe van, viszont ahogy megmozdítom a kezem, azonnal (átmenetesen) változik a szín: kékes lilásból-zöldbe, és fordítva. Emellett holografikus csillámok is vannak benne, ami néha nagyon apró fehér hópelyhecskéknek tűnnek, olyan, mintha csak úgy rászórták volna őket a lakkra.

Az biztos, hogy a C97-es lett az egyik legkülönlegesebb és legegyedibb lakkom, amelyet valaha birtokoltam. 



Pár közelebbi kép:




A körömlakkot ITT rendelhetitek meg jelenleg 8.99$-ért, ingyenes szállítással. 
A teljes árú termékekből pedig 10% jön le, ha ezt a kuponkódot használjátok:
KWSQ10




Nektek van ilyen "galaxis" hatású lakkotok?


8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az alapszín, szerintem jól jártál vele :) Hasonló hatást a PP Gravity-jével tudok elérni, de az alá ugye kell egy sötét alapszín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos/nem sajnos ez alá is kellett egy réteg fekete lakk, de én nem bánom, ezért a gyönyörűségért mindent...! :)

      Törlés
  2. Gyönyörűséges a lakk is és a manikűr is! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos a körömlakk és a manikúr is! :3

    VálaszTörlés
  4. De szép lakk! Nem baj, ha 6 ml, legalább elfogy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon!
      Jaja, valószínűleg ő lesz az első lakkom ami teljesen el fog fogyni :D

      Törlés