2015. február 5., csütörtök

Ebayes chevron minta

Sziasztok!
Már tavaly megérkezett az ebayről rendelt kis csomagom, ami kör alakú matricákat half moon manihoz/francia manikűrhöz és chevron mintát tartalmazott. A chevron matricákat csak most sikerült kipróbálnom,és azt kell, hogy mondjam, nem vagyok velük elégedett. Az első problémám az, hogy vagy nagyon ráragad a körömlakkra, vagy - a tapizás miatt (olvastam, hogy így nem ragad annyira)- nem ragad, és befolyik alá a körömlakk. Nekem mindkét opciót sikerült megtapasztalnom, de a düh miatt nem hagytam annyiban a dolgot, másnap, vagyis ma korrigáltam ecsettel, ahogy csak tudtam. Így tűrhetőbb eredményt kaptam, de ez sem tökéletes /egyáltalán/, hiszen az éles vonalakat nem tudtam ecsettel megfesteni... Pedig ez lenne a lényege, feladata a chevronnak, hogy kis ecset és szenvedés nélkül, pontos és szabályos cikk cakk mintát kapjunk nem pedig az, hogy úgy nézzen ki, mintha a körömlakk szagától, vagy nem is tudom mitől görnyedve hullámzana a mintánk... :"D Ez ecsettel is megy, köszönöm.
Tudom, ez most brutálisan hangzik, úgyhogy jelzem, lehetséges, hogy másnál az ebayesek is működnek, és csak én vagyok béna, főleg, hogy ez az első próbálkozásom ezzel a matricával... Ha biztosra akartok menni, akkor az eredeti Nail Vinylst ajánlom.
Visszatérve a manikűr készítésére: miután felkerültek a matricák egy smink szivacsból csippentettem le egy darabot szemöldök csipesszel, és többféle lakkba mártva ütögettem fel a minta köré a színeket, így kaptam meg a hátteret a fehér chevron köré. A többi ujjamat pontozóval díszítettem.








Felhasznált lakkok:

Rival de Loop #12 coconut milk
Essence 001 stamp me! white
Flormar Miracle Colors U31
Lovely (?)
Golden Rose Matte Velvet
S.he 311


7 megjegyzés:

  1. Nekem is van ebay-es matricám, de teljesen ugyanúgy működik, mint a Tiéd, szóval kb. sehogy... Még egyszer sem sikerült vele normális manikűrt kreálnom és már teljesen kétségbe voltam esve, hogy menthetetlen vagyok nail art téren :D

    VálaszTörlés
  2. Have a nice weekend :)
    Great blog, would you like to follow each other ? ♥
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/my-favorite-shop-for-home.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. For you too! :)
      Thank you so much! Definitely will check your blog! :)

      Törlés
  3. 3 Studies REVEAL How Coconut Oil Kills Waist Fat.

    The meaning of this is that you actually burn fat by consuming coconut fat (in addition to coconut milk, coconut cream and coconut oil).

    These 3 researches from big medical journals are sure to turn the traditional nutrition world upside down!

    VálaszTörlés