2015. február 5., csütörtök

Ebayes chevron minta

Sziasztok!
Már tavaly megérkezett az ebayről rendelt kis csomagom, ami kör alakú matricákat half moon manihoz/francia manikűrhöz és chevron mintát tartalmazott. A chevron matricákat csak most sikerült kipróbálnom,és azt kell, hogy mondjam, nem vagyok velük elégedett. Az első problémám az, hogy vagy nagyon ráragad a körömlakkra, vagy - a tapizás miatt (olvastam, hogy így nem ragad annyira)- nem ragad, és befolyik alá a körömlakk. Nekem mindkét opciót sikerült megtapasztalnom, de a düh miatt nem hagytam annyiban a dolgot, másnap, vagyis ma korrigáltam ecsettel, ahogy csak tudtam. Így tűrhetőbb eredményt kaptam, de ez sem tökéletes /egyáltalán/, hiszen az éles vonalakat nem tudtam ecsettel megfesteni... Pedig ez lenne a lényege, feladata a chevronnak, hogy kis ecset és szenvedés nélkül, pontos és szabályos cikk cakk mintát kapjunk nem pedig az, hogy úgy nézzen ki, mintha a körömlakk szagától, vagy nem is tudom mitől görnyedve hullámzana a mintánk... :"D Ez ecsettel is megy, köszönöm.
Tudom, ez most brutálisan hangzik, úgyhogy jelzem, lehetséges, hogy másnál az ebayesek is működnek, és csak én vagyok béna, főleg, hogy ez az első próbálkozásom ezzel a matricával... Ha biztosra akartok menni, akkor az eredeti Nail Vinylst ajánlom.
Visszatérve a manikűr készítésére: miután felkerültek a matricák egy smink szivacsból csippentettem le egy darabot szemöldök csipesszel, és többféle lakkba mártva ütögettem fel a minta köré a színeket, így kaptam meg a hátteret a fehér chevron köré. A többi ujjamat pontozóval díszítettem.








Felhasznált lakkok:

Rival de Loop #12 coconut milk
Essence 001 stamp me! white
Flormar Miracle Colors U31
Lovely (?)
Golden Rose Matte Velvet
S.he 311


6 megjegyzés:

  1. Nekem is van ebay-es matricám, de teljesen ugyanúgy működik, mint a Tiéd, szóval kb. sehogy... Még egyszer sem sikerült vele normális manikűrt kreálnom és már teljesen kétségbe voltam esve, hogy menthetetlen vagyok nail art téren :D

    VálaszTörlés
  2. Have a nice weekend :)
    Great blog, would you like to follow each other ? ♥
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/my-favorite-shop-for-home.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. For you too! :)
      Thank you so much! Definitely will check your blog! :)

      Törlés