2015. február 11., szerda

Valentin nap témájú

Sziasztok!
Jó pár napja nézegetem az Instagramot Valentin napi manikűrötleteket keresgélve, de általában mindegyik nail art alapja a rózsaszín volt. Egy ideig én is ilyen színvilágban képzeltem el az eheti körmeimet, de ma rájöttem, hogy az túl unalmas lenne. Ezután a hatalmas "filozofálás" után ma megtaláltam EZT a képet, ami inspirált. A fejemben először díszítőszalag segítségével készült volna a manikűr, de az első 2 próbálkozásnál le is mondtam erről, mert türelem híján nem hagytam elég időt a lakknak száradni, és a szalag felszedte azt... Ezután elővettem az általam megnyírt, eredetileg vízfestésre gyártott ecsetkémet, megfestettem a mintákat és feldobtam a szívecske alakú flittereket. Ez sült ki belőle.







Ti milyen manikűrt készítetek erre a hétre? :)


10 megjegyzés:

  1. Csinos mani! Piros körmöm lesz, az már biztos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Jó választás, pirossal nem lehet mellé lőni! :)

      Törlés
  2. Amazing nails dear!! so gorgeous and great for Valentines day!! Im your new follower on gfc! Hope you can visit mine and follow me as well! kisses!

    www.fashionizein.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Theano! I am so glad you like my blog, it means a lot! :)
      I am going to follow you back, of course! <3

      Törlés
  3. De jól néz ki, nagyon mutatós :)

    VálaszTörlés