2015. február 7., szombat

Új lakkok, új manik

Sziasztok c:

Nemrég véget vetettem a lakkstopomnak, mert a ricinusolajozástól *lekopogom* jobb állapotúak lettek a körmeim.

Rövidre fogom most a szót, két lakkot vettem a Nailland akciója keretében, és ezúttal két Models Own lakkra esett a választásom.




Az első lakk egy orgona-lila HyperGel, Lilac Sheen néven. Eredetileg ilyen színt akartam először venni, amikor megvettem a Zoya Hudson-jét, most viszont iszonyatosan belezúgtam a pasztell színekbe, ami még számomra is meglepő.

A háromszög-manit díszítőszalag segítségével csináltam meg, csak ez a lakk és a Golden Rose fekete lakkja vett részt a küldetésben, na meg az elmaradhatatlan Seche Vite fedőlakkja.

A második lakk egy glitteres lila lakk (amint láthatjátok)


Az ő neve Purple Haze, ő egy glitteres lakk, szivaccsal vittem fel, úgy nagyjából egyenletesen és vastagon fel lehet vinni a benne levő lila csillámokat. Ilyen lakkok esetében mindenkinek ajánlanám a szivacsos felvitelt, kicsit egyszerűbb mint réteget rétegre halmozni és órákat várni hogy megszáradjon. Persze a körbetakarítás nem egy kellemes dolog, de én műszempilla ragasztót szoktam a köröm köré kenni, megvárom amíg megszárad, és pikk-pakk le lehet húzni a rossz helyre került dolgokat. 
(Ha valakit érdekel, a Claire's műszempilla ragasztót használom, 2000 forint alatt van az ára, és még mindig több mint a fele megvan pedig októberben vettem.)

6 megjegyzés:

  1. Ez a lila Models Own valami fantasztikusan szép :)

    VálaszTörlés
  2. Az a világoslila nagyon tetszik!
    Ricinusolajat kentél a körmeidre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, azt olvastam nagyon sok helyen hogy az jót tesz (és tényleg), kevésbé törnek a körmeim és erősebbek :)

      Törlés
  3. Az elsőnek fantasztikus színe van! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is, most nagyon odáig vagyok miatta a pasztell színekért :)

      Törlés