2013. október 31., csütörtök

Halloween körmök

Én is csináltam Halloween körmöket.
Viszonylag egyszerű, én ugyan nem tudnék annyit pepecselni vele mint Dóri (mert az amit ő csinált az hosszú és fárasztő), de ezzel is kellett :D.
Nagyrészt úgy néz ki mintha belenyúltam volna egy üveg piros lakkba, de mivel hogy le kellett vágnom a körmeimet (balesetek voltak velük.. :/) nincs nagy felület amin tudtam volna dolgozni. Szóval így sikerült.
A munkában részt vett egy avonos pöttyöző, valamint egy avon és egy essence lakk, na meg a szárító.
(A speed dryosat nem használtam) Jelenlévők balról jobbra:
 - szárítócseppek; (speeddryt kihagyjuk ;D majd később lesz róla szó)
 - Essence Me&My Ice Cream : 02 Always In My Mint;
 - Avon Nailwear (jó régi szerintem van vagy 4 éves, nemrég bontottam meg): Real Red.
 - a képen nincs rajta a pöttyöző, de azt is használtam
Ennyi lenne mára :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése