2013. október 18., péntek

Autumn Tag

Sziasztok!
A mai bejegyzésben egy kicsit többet megtudhattok rólam és,hogy én hogyan élem meg az Őszt.:)
/Ha valakit érdekel és olvassa.../ Amúgy az előbb csekkoltam, a blog szerint 157-en nézték meg eddig az oldalt,nekem ez egy kicsit soknak tűnik,biztos,hogy a 95%-át mi hoztuk össze Lénával...:D Azért hátha,hátha valaki olvassa :) Valahol el kell kezdeni.


1.) Kedvenc dolog az őszben?
Az igazat megvallva,mostanában jöttem rá,hogy milyen klassz is ez az évszak!Eddig természetesen,mint minden tinédzsernek,a nyár volt a kedvencem,ezekből az egyszerű okokból kifolyólag: Suli vége,lazulás,meleg,strand,könnyű ruhadarabok és vibráló színek.Aztán persze,ez mind egy idő után unalmas is tud lenni,elvégre csak egy időszak a nyárban,és a hátra maradó része pedig unatkozás (nem mondom,hogy nem szeretem,de az augusztust csak henyéléssel töltöttem).Az ősz pedig annyira változatos,szeptember elején még meleg szokott lenni,így lehet hordani háromnegyedes nadrágokat és rövidujjúkat/toppokat,aztán egyre hővösebb lesz és előkerülnek a farmerek,"tornacipők",kardigánok,farmerdzsekik...Rengeteg variáció létezik,főleg,hogy ilyenkor lehet (kell) rétegesen öltözködni.
Pulcsik,takaróba burkolózás,termések gyűjtése,meleg színek,házi forrócsoki,Halloween...rengeteg jó dolog van az őszben!A sulikezdést kivéve...:)

2.) Kedvenc ital?
Apukám saját készítésű teái.Nem tudom pontosan miket szokott beletenni (a kamilla alapanyag),de azt tudom,hogy mindig szárított gyógynövényekből csinálja és a végén mézet kever hozzá.Az ultimate favourite-em pedig természetesen a forrócsoki,avagy nálunk a házi kakaó.:D Egy kevés kávé,sok tej->mikró->cukor->kakaópor->díszítésként tejszínhab és rá egy kevés barnacukor.Mindenkinek bejön! :)



3.) Kedvenc illat/gyertya?
Természetes illatnak az eső illatát választanám,olyan egyedi,és nem mindennapi.:)
Ilyenkor a szobámban vanília,narancs,fahéj mécseseket szoktam meggyújtani,már a látvány is megnyugtat.Szeretem az IKEA gyertyáit is,nem annyira drágák,úgy emlékszem 599-ért vettem egy üveggel,és nem olyan gyenge az illata.Sokat hallottam már a Yankee Candle-ről,főleg inkább amerikai beauty videókban,meg is néztem a honlapjukat,de elég drágának tartom őket,szerintem 5-6 ezer forintot nem érdemes adni (ennyi pénzért mondjuk csak tudnak valamit.:D )egy (nagy) üveg gyertyáért.:/  Upsz,majdnem kihagytam!Valamelyik márka készíthetne már kürtőskalács illatút,elviselném magamon...:D



4.) Legjobb rúzs?
Nem szoktam használni rúzst,főleg,hogy még nem vagyok abban a korban (16-nál azért necces,nem?),velem egykorú lányokon se láttam még eddig nagyon rúzst. Hébe-hóba felkenek egy kis szájfényt,ha van kedvem hozzá,de ami szokásommá vált az az ajakápoló.Lehet színezett is,nekem mindegy,csak ne cserepesedjenek ki az ajkaim,mert az nagyon nem jön be,gondolom annak se,aki látja...:D A Glamour-napokon vettem a Müllerben egy Aveo márkájút,cseresznyés illatú,használ is,tehát a célnak nekem tökéletesen megfelel,főleg,hogy csak 230 Ft-ot fizettem érte (eredeti ár: 290).



5.) Hidratálás?
Nekem alapvetően száraz típusú a bőröm,így mindig kell használnom testápolót,és igen,nyáron is.Gondolhatjátok,hogy ősszel és télen mi van...Gyógyszertári testápoló.A legjobb.Legtöbbször olyat szoktunk venni,amit zuhanyzáskor kell felvinni a bőrre,így utána nem kell sokat pamacsolni.Viszont,ha éppen elfogyott otthon ez a krém,akkor Nivea-t használok.

6.) Milyen színeket használsz a szemedhez?
Ez érdekes,mert éppen ősszel és télen használok inkább szemre dekorkozmetikai termékeket (spirált mindig).A barna árnyalatait szeretem a legjobban hordani,de ha reggel van erőm és lendületben vagyok,akkor a.szemhéjtussal.szeretjük.egymást.Pont.

7.) Kedvenc banda,énekes,dal amit ilyenkor imádsz?
Nem kötöm évszakokhoz a dalokat,nincs konkrét "őszi-favourit"-em,ugyanúgy hallgatom ilyenkor is tovább a rádiót,mint mindig,és amelyik megtetszik,annak kikeresem valahonnan a címét,meghallgatom párszor,és ha utána is megmarad,akkor tudom,hogy ő a heti kedvenc dalom.Persze nem mindig így van nálam a dalválasztás...:)

8.) Kedvenc őszi viselet?
Húúú.*-* Kellett ezt kérdezni....Kötött,oversized pulcsik (tényleg.be kéne szerezzek párat...na majd a Joy napokon) a kedvenceim,alá lehet öltözni,kényelmes és elrejti az elrejtendő dolgokat...:D Az alap kedvenc ruhadarabom a farmer.Bármivel lehet párosítani,örök darab.Nagyon szeretem a kötött sapikat,főleg aminek buggyos az alja.A mostani kedvenceim azok a típusúak,amiknek van fülecskéjük+az úgynevezett "beanie"-k.:) Egyszerűen cukik és kész!Legtöbbször a suliba mintás hosszú ujjút és rá egy comfy,magam köré ötször tekerős kardigánt kapok fel.Best combo.Cipők: az én szívembe is belopták magukat a CCC bakancsai,lehet,hogy még most beszerzek egyet,de inkább télre lenne szükségem csizmára,biztos lehet majd kapni bélelt bakancsokat is.



9.) Ősszel mivel kényezteted magad?
Ha van időm,veszek egy kád fürdőt azon kívül forrócsoki/kakaó vedelés egész nap.:)  

10.) Hol szeretsz ilyenkor lenni?
A kedvenc helyem a nappali fotele,legtöbbször itt szoktam "létezni".Suli után ide levágom magam,takaróval/pléddel betakarom magam és így nézegetem a neten a körömlakk újdonságokat.:) Néha el szoktam menni apával megsétáltatni a kutyánkat.Pár háznyira található egy hatalmas mező,minden évszakban csodás hangulata van.

Képek forrása: weheartit.com

Írta: Dóri


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése