2013. október 21., hétfő

Golden Rose Rich Color - 28

...És igeeen!Végre valahára nekem is sikerült ellátogatnom pénteken a NailLand-be!Ahh,annyi csodás lakk van azon a pici standon!Barry M,Models Own,A-England,Flormar és Golden Rose ájulásig.Igen,én is majdnem elájultam a látványtól.Szerencsére csak majdnem,így el tudtam hozni egy Golden Rose Rich Color körömlakkot a maradék zsebpénzemből.Legszívesebben mindegyik márkától vettem volna minimum 3 db-ot,de sajnos még nem tartozom a pénzkereső emberek közé,így egyenlőre csak szemezgetek a lakkocskákkal.:(

A színpad a tied,Rosie:

(Amíg nem vettem kezembe GR lakkot,mindig azt hittem,hogy sokkal nagyobb az üvege,de mégsem...)
Ő a 28-as számú bordós-lilás színű Golden Rose lakk.

 

590 Ft-ért 10,5 ml-t kapunk+ egy ilyen kis helyes NailLand-es papírzacskót.


Az első réteg nekem csíkosra sikeredett.Lehet,hogy én voltam vele türelmetlen,meg bénáztam,így is még gyakorolnom kell a festést,a gyakorlottabbaknak biztos sikerül az első réteg is,szóval ez nem akadály (csak nálam volt az).


A lakk állaga nem folyós,inkább sűrű,olyasmi mint a zseléé,de nagyon jól lehet vele dolgozni,főként a széles és lapos ecset miatt.A száradási idő átlagos,a 2. rétegnél azért kell egy kicsit vigyázni vele,hogy ne tapogassuk,ne nyúljunk vele bele semmibe.
A végén én még felkentem egy réteg átlátszó lakkot a Kallos-tól.


Összességében,én nagyon elégedett vagyok a Golden Rose-zal,biztos,hogy fogok még venni tőlük lakkot,a Liquid Sand-jeikre is nagyon kíváncsi vagyok,na meg a "mákos" lakkra is,rengeteg féle van nekik,elég széles a palettájuk.:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése