2013. október 13., vasárnap

Maybelline New York Colorama - 80

Igen,igen,tudom...elég rég volt már körömlakkos bejegyzés,de eléggé elfoglaltak voltunk Lénával a héten,konkrétan: tz,tz hátán,közöttük meg 1-2 röpdolgozat,a változatosság kedvéért.És igen,tudjuk,hogy ez másokat nem nagyon érdekel/érint,ezért próbáljuk pótolni a bejegyéseket,főleg,hogy a jövőhéten Birthday Galore leesz.:D Vagyis minden nap poszt (reméljük összejön). Boldog Szülinapot előre is Lénus! <3

Sooo Let's get started!
Ezt a 7 ml-s,80-as számú Maybelline Colorama lakkocskát pénteken vettem a Köki terminálban a Glamour napok alkalmával.Az eredeti ára 699 lett volna a DM-ben,de mivel volt 50%-os kuponom,felhasználtam a körömlakkra,mert igazából másra nagyon nem volt szükségem,csak egy őszi/téli sötétkék lakkra /vagy inkább bármilyen Maybelline-re,ami megtetszik a polcon/.


Közelebbről megnézve apró kis csillámok vannak benne.*-*
A színét illetően nem vagyok elájulva,mélyebb kékre számítottam az üveg alapján,szerintem a körmömön valamivel világosabbnak mutat.No nembaj,így is sikerült elfoglalnia egy kis részt a szívemben a pimasznak...:D 


Elég hamar szárad,mire kifestettem mind a 10 ujjamat,kenhettem is fel a 2. réteget,aztán ugyanígy a 3-at is.Az 1. réteg még elég furin nézett ki,természetesen még nem fedett,a másodiknál se éreztem elégnek,ezért kellett a 3 réteg.Perfect.
A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni,ez az első napja,eddig még nem történt semmi említésre méltó.:D


 Összességében elégedett vagyok,nincs semmi bajom vele,esetleg legközelebb a színválasztáskor majd jobban odafigyelek.Tízes skálán 8 pontot adnék neki.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése