2013. október 19., szombat

Birthday Galore Day 3 - Essence Color 3 City That Never Sleeps & Midnight Date

~Először is elnézést a csúszásért, tegnap TETOVÁLTATNI VOLTAM *-*~

Na szóval a mai alanyunk ő lenne:
Őt 350 forintért vettem még tavaly valamikor, le volt árazva, az utolsót vittem el.
Egymáson így néznek ki.
Gyönyörű az összhatás, a tartósság az a szokásos Essence-hez méltó ("kétnapigkibírjakábédetovábbnem").
Amúgy külön külön nem csináltam róla fotót, mert ha csak a City That Never Sleeps-et kenem fel annak nincs sok értelme, hiszen az csak egy lilás átlátszó fedőlakk, nagyobb darabos csillámokkal.
A kettőnek együtt van hatása. Sajnos már nem árulják, ahogy a Choose Me-ját se pedig az is gyönyörű volt.
Nekem kibírt egy hajmosást, de mivel hogy lemezesen fel van válva a bal kezem mutatóujján a köröm, ott csúnyán megkopott.
Holnap jelentkezem egy képpel a tetkómról, és egy újabb széééééép lakkal *----*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése