2013. október 27., vasárnap

Halloween-i manikűr

Úgy tűnik még mindig nem megy annyira nekem ez a körömdíszítés,lehet,hogy nem is kéne erőltetnem,vaagy ha igen,akkor el kéne kezdjek többet gyakorolni.Szerintetek? :/
Tehát a mai posztban egy Halloween-i "manikűrt" láthattok,amit én készítettem,laza 1,5 óra alatt.És utána se akart megszáradni.
Természetesen ahogy lenni szokott,bele is nyúltam valamibe,így lett egy kis szépséghiba a középső ujjamon,szerencsére ez a fotózás után történt,úgyhogy a még ép körmeimet mutathatom be nektek:



1 réteg alaplakk,rá 2 rétegben az 59-es számú Jollie France,közben folyamatosan a gyűrűs ujjaimra a 17-es sorszámú JF,szemecskéknek a 05-ös Kallos díszítő körömlakk és a szemgolyóknak ugyancsak a fekete JF.


Én vártam,hogy megszáradjanak,de ellenem szegültek,így lakkszárító nélkül kellett megvárjam amíg nagyjából megkeményednek,hogy felkenhessem a fedőlakkot.Elég nehézkes volt a száradás,mikor már úgy ítéltem meg,hogy elrakhatom a lakkokat a helyükre,bekövetkezett a baleset.A középső ujjamon lévő szellem lett az áldozat.Hogy mi történt?Konkrétan egy kisebb "hasfelmetszés".Sajnálom szegény szellemecskét.:/

Remélem aki olvassa,kapott egy kis ihletet,hogy készítsen Halloween-ra manikűrt,a hangulat kedvéért.Meg amúgy is,jó móka! :) 
A tanulóknak pedig jó szünetet kívánok!Pihenjétek ki magatokat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése