2013. október 22., kedd

Birthday Galore Day 4- Avon Speed Dry: Vamp It & City Navy és Pro+: Starry Night

Tegnap előtt úgy döntöttem, hogy összedobok valamit. Kombinálni mindig is szerettem, így hát előkaptam három lakkot.
(balról jobbra: City Navy, Vamp It, és Starry Night)
Először úgy terveztem, hogy kettővel festem csak ki de végül megcsináltam azt, hogy egyetlen körmömet kifestettem a City Navyvel, és tettem rá csillámló fedőlakkot (Starry Night) nos az eredmény pedig alább látható. A mai napon fotóztam, már meg van kopva a végeknél. Nem volt annyira szép kombó, nekem nem annyira tetszett, de már megszoktam, hogy szörnyeket kreálok a körmeimre :D
Tökéletesen látszik rajta a fedőlakk - legalább is a képen. Amúgy a vörös annyira dominál, hogy miatta nem látszik. Tanuljatok az esetemből: sötét színre sötét csillámos fedőlakk?SOHA.
(Amúgy a képen látható a sérült körmöm is, ott azért van vicces pici háromszög formájában megkopva :D)
Hiába vártam a száradásra ugyan is szárítóval, és fél órával később megnéztem, és még mindig nem volt teljesen megszáradva. Belenyomódott a párnahuzat, és a hajam nyoma is ott van. Éljen.
Amúgy nekem tetszik, de a vörösről eszembe jutott a kedvenc könyvemből a főszereplő, aki rühelli a vörös körmöket, amióta kiskorában meglátta az egyik Agatha Christie könyv borítóján :D
Kibírt egy teljes napot kopás nélkül utána viszont elkezdett megkopni. Amúgy a Speed Dry lakkok nem annyira állják a sarat, de a fedőlakk (Starry Night) állja, de nagyon is. Használtam egy másik Speed Dry lakkra, és úgy egy hétig kihúzta, folyamatos tengerben fürdés és szakadó esők mellett :D.
10/8 :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése