2014. május 9., péntek

Azték-Ombre manikűr

Sziasztok!
A héten nem nagyon volt időm komolyabb manit készíteni,mert kivételesen délután kellett menjünk iskolába az érettségi miatt,szóval a napi program így nézett ki: 10-ig alvás,12-től 17 óráig suli,és 19-20 óráig tánc.
Úgyhogy a hét szépen eltelt,időm nem sok maradt,a körmeimen meg (sajnálatos?) módon csak egy alapszín virított: az új 25-ös fehér Lovely Classic lakkom.Igazából kellett ez a kis letisztultság,mert mostanában mindig volt valamilyen színes minta a körmeimen,de nem is hiányoltam,tetszett ez az egyszerű,de egyedi szín.
Na de! ma már volt időm babrálni a körmeimmel,felnéztem cutepolish csatornájára a Youtube-on,és ezt a szépséget láttam meg (ombre+azték,kell ennél több?!) amibe elsőre beleszerettem,és mi mást kellett tenni,hát megvalósítani a saját körmeimen.
/Az eredeti manikűr videóját ITT találjátok,érdemes megnézni!/


Ha kíváncsiak vagytok rá,és még nem láttátok Léna legutóbbi posztját,itt az elkészítés menete:

Nem volt olyan nehéz kivitelezni,egy alaplakkal indítottam és erre került a 25-ös fehér Lovely,hogy erősítse majd a rá kerülő színeket.Egy kis szivacsdarabra felfestettem a 3 sávot (NYC 011 Anise Green,Orkide 663,Classics 269) közvetlenül egymás mellé,majd felütögettem a körmeimre.Ez a része hamar megvolt,csak egy réteg kellett belőle.A hosszasabb munka a minta megfestésével járt,néhol be is remegett a kezem.A manikűr megkoronázásaként természetesen feldobtam 1 réteg NYC Turbo Dry-t is és ennyi az egész.Szegény már kezd kifogyni :(



A képek sajnos nem adják vissza azokat a szép,élénk és erős színeket,amiket én látok a körmeimen,úgy bosszant....De azért próbáljátok meg elképzelni kicsit erősebben.

Ezen a képen enyhén felerősítettem a színeket,na én kb. így látom élőbe őket.


Kivételesen nekem most bejön ez a manikűr,olyan jó ránézni!
Nektek tetszik?

2 megjegyzés: