2014. május 4., vasárnap

Kék ombre körmök

 Sziasztok!
A mai nap itthon ülve gondolkodtam a körmeimet nézegetve, hogy már vagy három napja nem voltak kifestve.Megkérdeztem egyetlen szerkesztőtársamat (azaz Dórit :D) hogy szerinte milyen mintával kezdjek el szenvedni.És bumm, megszületett az ötlet.Ombre.
Először úgy akartam csinálni, ahogy egy videóban láttam.
Akkor még azt is hittem hogy nem fog menni, közben csak tovább kellett volna csinálnom...
Végül sminkszivaccsal sikerült megcsinálnom.


Élőben sokkal jobban látszik a körmömön maga az átmenet, minimálisan visszaadja az első kép, de van még mit dolgozni rajta. Sokadik ránézésre elkezdett úgy kinézni, mint egy havas mező éjjel.

A folyamat nagyjából úgy nézett ki, hogy volt egy darabka szivacs (én sminkszivacsot használtam, azt láttam a legmegfelelőbbnek, megpróbáltam mosogatószivaccsal is, de az nem ment), és egy műanyag átlátszó fólia, ez utóbbira ráfestettem két eltérő árnyalatú színt, ezzel megpróbáltam átmenetet alkotni. 
Aztán megfogtam a szivacsot, belemártottam a fólián levő két csíkba, és először enyhén rányomtam, majd felütögettem a festéket a körmömre. Vártam amíg megszárad és ugyanezt újra és újra és újra megcsináltam.

Nagyon erősen javaslom mindenkinek aki valaha ilyennel akar próbálkozni, hogy nézzen meg egy tutorial videót a neten (vagy akár többet is, minél többet, annál jobb szerintem).
Előnyök:

1: Elég hamar meg lehet csinálni, viszonylag könnyű, bár embertől függ. Türelem ajánlott hozzá.
2: Az esetek döntő részében szépre sikerül (nekem ez gyakorlatilag egy első próbálkozás, 15 perc után rájöttem, hogy mit hogyan kell)
Hátrány(ok): (igazából először csak a hátrányait akartam leírni, de rájöttem hogy azzal lehet hogy elveszem egy-két embernek a kedvét ettől, és nem ez a feltett szándékom :D)

1: Körbe kell pucolni a körömágybőrt (meg úgy mindent ami a köröm körül van), ugyan is a körmünk mellett végig lakkosak leszünk, mert ezt másképp nem lehet csinálni,VAGY (Dóri most szólt...) körbecelluxozzuk a körmünket,így kevesebbet kell levakarni magunkról.
 A többi előny és hátrány már emberfüggő.

Az Essence It's Raining Men!-jét és az Essie 10-Blanc-ját használtam fel hozzá. Fedőlakk a szokásos NYC Turbo Dry volt.

Mindenkinek ajánlom, nekem tetszett, a végén már élveztem és nem akartam asztalt borítani :D

Nektek tetszik ez a módszer?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése