2014. május 13., kedd

B.U. Nyereménycsomagom

Sziasztok!
Most legszívesebben egy óriási lányos sikítással kezdeném és rendezném le a mai posztot,mert jelenleg olyan öröm uralkodik rajtam,hogy még a szívem is minimum 10-szer gyorsabban ver,mint úgy általában.Ennek az oka az,hogy megérkezett a B.U. nyereménycsomagom!!!
Na jó,megmagyarázom...iEmmánál láttam megosztva ezt a Facebook-os játékot még március végén,és gondoltam,egye fene,kipróbálom én is,részt veszek benne,mert úgyse veszíthetek vele semmit....Csak annyi volt a teendő,hogy engedélyezni kellett a játékot,megtervezni 5 vagy 3 (nem emlékszem,ahj) outfitet az adott ruhákkal,kiegészítőkkel a játékban, és ha mindezzel készen voltunk,akkor gyűjteni kellett rá szavazatokat.Én elküldtem pár ismerősömnek,hogy szavazzanak, és összesen 15-20 érkezett rá.Kis idő múlva pedig érkezett egy levelem:


Amikor megláttam az első reakcióm egy hatalmas sikítás volt,és nyomban vissza is írtam nekik a címemmel.Azóta türelmesen vártam a csomagom érkezését.Eddig.Ugyanis ma megérkezett!


Már akkor láttam,hogy kék színű valamiket kapok,amikor még ki se bontottam,mert átlátszottak a borítékon és máris megörültem,mert ha kék a csomagolás,a termék se lehet rossz...:D De ez nem egy egyszerű kék csomagolás!Nem áám,nem nem!Csekkoljátok közelebbről azt a bohém,csavart mintát!Már a dobozáért megéri megvenni,de ő ennél azért több. 


Az egész tartalom:

Termékek balról jobbra:
B.U. Candy Love 150 ml-es dezodor,az 50 ml-es kölni és a 75 ml-es parfüm.

 Tehát,amiket én kaptam azok a B.U. Candy Love névre hallgatnak,és szerintem az elnevezés telitalálat volt.
Ahogy én tudnám jellemezni az illatot: fiatalos,csajos,édes-cukros,energikus plusz kicsit gyümölcsös, epres-vaníliás is.Én ezt a keveréket érzem,amikor megszaglászom,lehet,hogy egy picit gej,de nálam telitalálat ez az illat,én imádom az ilyen, inkább tiniknek való édes illatokat!Szeretlek B.U!
Amit a Krémmánia ír róluk:
Fejjegy: földieper
Szívjegy: jázmin, búzavirág
Alapjegy: szantálfa, praliné, vanília
A legizgalmasabb dolog számomra a meglepetés dobozba zárt kölni volt.Hát nem kreatív megoldás? :D


És a nagy csapat együtt:


Nem tudom megmondani,hogy mennyibe kerülnek ők,mivel ajándékba kaptam,de utána néztem egy kicsit,viszont ez sem egy pontos információ...Krémmánia szerint 2 és 5 ezer forint között vannak ezek a termékek.Úgy gondolom,a 4-5 ezret nem ütik meg,de inkább nézzétek meg egy drogériában,ha megtetszett valamelyik kiszerelés,úgy biztosabb.

Köszönöm szépen innen is (ha olvassák) a B.U. csapatának azt,hogy részt vehettem a nyereményjátékban és,hogy bekerülhettem az outfiteimmel az első 100. nyertes közé!

2 megjegyzés: