2014. május 18., vasárnap

Szivárványos galaxis 11 ml-ben - piCture pOlish Aurora

Sziasztok!
Amikor először láttam ezt a lakkot, a lélegzetem elállt tőle. Mondjuk azt előre elképzeltem, hogy milyen lesz, ha valójában meg is veszem. Rengeteg színben pompázik, a Nailland-ben (Budapesti Árkádban van) például zöld volt, a buszon lila, a napon lila és kék, és még multikróm glitteres is. Egyszerűen úgy voltam vele, hogy kár nem megvenni.
Az ára 3690.- és 11 ml-t tartalmaz. Minden pénzt megér nekem ez a lakk. Sajnos limitált kiadású.


Igyekeztem olyan képet csinálni ahol az összes szín látszik, de ugye ő is a "nehezen fotózható" lakkok közé tartozik.


Ezek után sikerült egy nem éppen fókuszált képet lőnöm, de azon látszik mindkét szín legalább:


Fekete alap kell hozzá, úgy érvényesül a legjobban.
Az ecsete a szabványos vékony, de teljesen megfelel az én körmeimnek.
Két vékony réteg látható a képeken, és nekem 3-4 napig maradt fent. Mondjuk a tartóssága valószínűleg a fedőlakktól is függ, mert a körömvégeknél elkezdett megkopni a harmadik napon, a negyedikre viszont lepattant egy kis rész a mutatóujjam körméről és úgy már nem volt túl vonzó a kompozíció.


Nektek hogy tetszik ez a lakk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése