2014. április 18., péntek

Húsvéti manikűr 2.

Sziasztok!
Ha maradt még egy kis időtök magatokra,az ünnepi körmök elkészítésére a nagy sütés-főzés,vendégek fogadása,utolsó bevásárlások esetleg takarítás mellett,akkor itt van még egy inspirációként,amit én készítettem,hátha segít/ötletet ad a manikűr elkészítésében.
Ezt fogom viselni Húsvétkor:





Felhasznált körömlakkok:
Fehér: Kallos Nail Art díszítő lakk-05
Sötétlila: Miss Sporty-457
Fekete: Jollie France-59
Fedőlakk: NYC Turbo Dry Top Coat
Lila csillámpor


Ja és amikor kint voltam fotózni,megállított az orgonabokrunk,szerette volna,ha ő is helyet kap a mai posztban .....:D 
/Imádom,hogy most az egész faluban orgonaillat terjeng és olyan gyönyörűek!A lakásban is van egy csokorral :) /



Hogy tetszett az ünnepi mani?Linkeljétek be a sajátotokat,kíváncsi vagyok! :)

3 megjegyzés:

  1. De örülök,hogy tetszik! :) Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Kis cuki, bírom ezeket a bekandikáló nyuszikat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jobban tetszik,hogy oldalról lóg be a nyuszi,mint középről. :D
      Köszönöm!

      Törlés