2014. április 29., kedd

Habcsókos-rózsás manikűr+Pet'la Plate nyereményjáték!

Sziasztok!
A mai manikűr úgy született meg,hogy először csak a szülinapomra kapott Maybelline lakkot akartam tesztelni,de szerencsére a LFP!-5. fordulós poszt alá kommentelt Izabella,és adott egy kis segítséget a rózsák megrajzolásában,így azóta sokszor próbáltam papíron és végül a körmömön is megjelent a minta. Még mindig van mit finomítani a technikámon,de szerintem már jobb,mint az előző rózsás mani.

Azt még elmondanám,hogy a Pet'la Plate Facebook oldalán most indult egy nyereményjáték az 1000 like-oló örömére,aminek a feltétele csak az,hogy like-olni kell a Pet'la Plate oldalát és megosztani egy manikűrötöket (képben) az idővonalukon.Plusz pont,hogyha olyan manikűrt raktok ki,ami nyomdázós technikával készült.Na és a nyeremény...4 lemezt fognak kisorsolni azok közül,akik részt vesznek a játékban!A határidő május 10,éjfél.
Szerintem teljesen megéri játszani,hiszen nem kell sok dolgot tenni a részvételhez,és van esély a nyerésre.:)
Én végül pont ezt osztottam meg náluk:




A szépséges Maybelline,ami a kisujjamon,mutatóujjamon és hüvelykujjamon van:


Felhasznált körömlakkok:
Maybelline - 03
Miss Sporty - 457
NYC - 033 Romantico
Kallos - 05 
NYC Turbo Dry Top Coat
Essence Ultra Strong Nail Hardener


Szerintetek milyen,alakulnak a rózsák? :D

11 megjegyzés:

  1. Szerintem csodaszép rózsák lettek! Örülök, hogy segíthettem. :3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a manikűr, nekem tetszenek a rózsák :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,akkor ez azt jelenti,hogy fejlődtem valamit :)

      Törlés
  3. Szép lett :) Én is beneveztem erre a játékra , szintén egy rózsás manikűrrel :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon mutatós lett :) tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kis helyes lett. :)
    Ui.: Kommentelésnél a szóellenőrzést kikapcsolhatnád. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik :)
      Köszi,hogy szóltál,elméletileg kikapcsoltam,remélem működik.

      Törlés
  6. Do you need free Google+ Circles?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Add Me Fast?

    VálaszTörlés