2014. április 17., csütörtök

Lush - Golden Egg (húsvéti különlegesség)

Sziasztok!
A Glamour-napok alkalmával ellátogattunk csoportosan a Budapesten található Árkádba, ahol rengeteg boltba néztünk be.
Annak ellenére, hogy a Lush-ban semmi sem volt leárazva, és kupon se volt oda, én bemerészkedtem.
Már egy pár helyen (blogokon, de főképp a Lush oldalán, ahol kb. havi szinten nézelődök, hogy az adott hónapban mit szeretnék onnan) láttam a Golden Egg nevű luxus fürdőbombájukat, aminek (milyen meglepő) tojás alakja van. Idáig oké.
A képeket nézegetve húztam a számat, hogy "ez tuti nem úgy néz ki valójában mint a képen".
Nos tévedtem.


Valóban vagy négy tonna "műanyagmentes" (ahogy az oldalon írják) csillám van rajta. Az eladólány aki betette nekem egy kis zacsiba, nagyban próbálta leszedni a kezéről, kevés sikerrel.
Amikor megszagoltam, még a tüdőmbe is csillám került :D

Az illata:
Isteni csodálatos mézes-karamellás illata van, annyira jó, hogy egyszerűen az ember beleharapna. Az oldalon azt írják, hogy a Honey I Washed The Kids szappannak van ilyen illata. Ott még feltüntetik a Honey Bee "illathasonmásaként", őt még nem próbáltam, ahogy a szappant sem.

Használat:
Beledobtam a kádba, és gyakorlatilag az összes csillám egy pontjára úszott a kádnak (amit egy laza kavarással eloszlattam).


Negyed órán keresztül pezsgett, és lassan változtatta aranyos sárgára a vizet.





Itt a képeken nem látszik, de volt benne arany is.
Istenien jó, kicsit olajos lesz tőle a víz, puhább lett tőle a bőröm és a fürdőszoba is egy egész napig ilyen illatú volt (a bőrömről nem is beszélve, annyira jó az illata, hogy akaratlanul is a karomat szagolgattam folyton :D).

Amikor leeresztettem a vizet, ez a látvány fogadott:





TÖMÉNYTELEN MENNYISÉGŰ CSILLÁM MINDENÜTT.
Nagyjából könnyen ki lehet mosni a kádból, én inkább lezuhanyoztam magam utána, hogy én se maradjak csillámos és a kád se.
Hozzáteszem, utólag nem volt annyira jó ötlet beletenni a fejem a vízbe, mert a hajam utána úgy viselkedett, mintha valami sós tengerben fürödtem volna, úgyhogy ezt a bedugom-a-fejem-a-vízbe-mert-jó poén dolgot nem igazán javaslom senkinek se, akármekkora viccnek is tűnik :D
10/10-et adok neki, mert csodajó és csodaszép és úúú, annyi mindent tudnék mondani meg áradozni róla,de azt hiszem,ennyi elég is egy bejegyzésbe. :D
Az ára 1500 forint (pontosan 1490 ha jól emlékszem), de akármennyire borsosnak is tűnik, megéri.
Nekem nagyon tetszett. Biztos hogy jövőre is megveszem.

Ti próbáltátok már ezt a fürdőgolyót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése