2014. április 13., vasárnap

Nyuszi ül a fűben...-Húsvéti Manikűr

Sziasztok!
Már csak pár nap van hátra a szünetig, és kevesebb mint egy hét a Húsvétig!Na ki várja?Buta kérdés...
Én már annyira várom,hogy kidíszítsük a lakást,elhelyezzünk virágokat a lakásban -mert már nem kell sok az orgonának,hogy kinyíljon-,megjöjjenek a rokonok,együtt legyünk,finomakat együnk (sonka,imádom!) és ,hogy tojást fessünk,mert én hiába vagyok 16,még mindig akkora lelkesedéssel festem őket,mint 7 évesen. :)
Ennek örömére ma hoztam nektek egy húsvéti manit,amit nem olyan nehéz elkészíteni,csak egy pontozó,vékonyabb ecset és sok pasztell,tavaszias lakk kell hozzá! :)



A nyuszi nekem nem lett tökéletes,de próbáljátok meg ti is! :)


A végére befogtam az egyik dísztojást is... :)

Felhasznált lakkok:
Kisujj és mutatóujj: NYC- 033 Romantico
Gyűrűsujj: Claire's- 151 
Nyuszi: Kallos Nail Art díszítő lakk-05
Nyuszi orra,füle és középső ujj: Essie- 74 Pansy
Nyuszi szeme: Jollie France- 59
Nagyujj: NYC 011 Anise Green
Fedőlakk: NYC Turbo Dry Top Coat

Várom a kommenteket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése