2014. április 15., kedd

Manikűrvadász 8.


Sziasztok! :)
Eljött ez a pillanat is,az első nagy lépés a blog életében: végre mi is részt veszünk az első körmös kihíváson,méghozzá a híres Manikűrvadászon!
Én Castia blogját kaptam meg,és még aznap -amikor kihirdette Thimmyke a párokat- kezdtem el a böngészést.Végignéztem kb. az összes bejegyzését ami manikűrrel kapcsolatos,és az első körben le is mentettem a lehetségesek közé vagy 6-ot :D.Végül erre a a cuki,egyszerű epres/katicás/dinnyés manikűrre esett a választásom.
Egy hangyányit változtattam rajta,mivel nekem nincsenek ilyen kis gumidíszeim,azt nem tudtam rátenni,csak a pöttyös minta maradt.


Az egész ceremónia alatt annyira izgultam,hogy végig remegett a kezem,ezért lettek olyan vastagok a vonalak,és néhol homályosak a képek,mint itt is. :( De vannak itt tisztábbak is:


Piros: Orkide-219,Fekete: Jollie France-59,Alaplakk: Essence Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener,Fedőlakk: NYC Turbo Dry Top Coat és az Avon körmös ecsete



Azt még el szeretném mondani,hogy nagyon örülök,hogy egy számomra eddigi ismeretlen bloggerina blogját: Castiáét kaptam meg,mert nagyon szép manikűrjei vannak fent,gyönyörűen lakkoz,adott pár ötletet,tippet is,nem csak ebben a témában és pluszban hozzátéve borzalmasan irigy vagyok a szép,hosszú és erős körmeire! :D 

Köszönöm,hogy ebben a körben én is részt vehettem!

Manikűrvadász 8.

1. Mirella  15. Szilvi  29. Ági  
2. zizitim  16. Anett (Beautycrumbs)  30. PAncsi  
3. Mazsola  17. Betti  31. You You  
4. Noémi  18. Lakkjegyzet  32. bree  
5. Azrail  19. Yndre  33. Lilla (The life of Princess Leila)  
6. Noémi (NaomiBlog)  20. Thimmyke  34. Judit  
7. Tatus  21. IsaBella  35. Nera  
8. Kati  22. phoenix  36. Dóri és Léna  
9. Eszti (evil-she-devil)  23. Gabica  37. Andi  
10. Mesy  24. djkaty  38. Yvuus beauty  
11. Nikkii  25. Panka körmök  39. Liza lakkjai  
12. Anna  26. Iluss (Fiatalos blog)  40. Castia  
13. Manna  27. Petra (MyNailsP)  41. Lexa  
14. Elíz  28. Panni (Panka's beauty)  

17 megjegyzés:

  1. Nekem a katicák ugrottak be róla! Szerintem ól sikerült mani lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Tyűűű de jó :D Katicatenger :D Nagyon szépséges! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen mindenkinek a kommenteket,úgy örülök,hogy tetszik! :) Én is ahányszor ránéztem a kezemre,annyiszor azt hittem,hogy katicák vannak rajta... :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett! Én erre már nem is emlékeztem. :DD
    Köszönöm hogy nálam vadásztál! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jó,hogy ezt a manikűrt választottam,ha felhozta a régi emlékeket :D
      Én köszönöm,hogy nálad keresgélhettem és inspirálódhattam!

      Törlés
  5. nekem is tetszik, jól sikerült! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem fimo gyümölcsök nélkül is tetszik. :) Szép az a piros árnyalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,és csak egy réteg kellett belőle! :) Köszönöm szépen! :)

      Törlés