2014. április 26., szombat

Müller minihaul + tegnapi manikűr

Sziasztok!
Azt hiszem nem kell semmi bevezetés ide...
A mai nap fogtam magam és elmentem a Müllerbe, és nem üres kézzel hanem kis szatyorral jöttem haza.

Velük jöttem haza.

Arctisztítók:


Igen, igen, háromféle arctisztítóval jöttem haza. 
Azt nem árt tudni mellé, hogy az én bőröm rettenetesen problémás (ha nem eszek szemetet, azaz mekis kaját és chipset akkor is sajnos), úgyhogy minden lehetőséget megragadok, hogy megpróbálkozzak a helyrehozásával.

Balról jobbra haladunk a termékekkel.

1: Neutrogena Visibly Clear spot stress control (150 ml, 1490.-):
A Neutrogena arctisztítók nekem mostanában annyira beváltak, hogy az első használat után már úgy éreztem, mintha kapna levegőt az arcom (akármilyen furcsán is hangzik), és nem is szárította ki ami óriási nagy ötöst érdemel, ugyan is a jobb szélső termék (a CV arctisztító, amit sminklemosás céljából szoktam használni esténként, róla is lesz szó mindjárt) használata után krémeznem kell, mert szokása kicsit (csak nagyon minimálisan) kiszárítani a bőrt, mondjuk nem hiszem hogy mindenkinél ez van, nálam ez van, de legalább leszedi a sminket rendesen, és nem csípi vagy égeti a szemem környékét.
Még nem próbáltam ki de előre tudom, hogy ez is úgy 95 százalékos valószínűséggel ugyanolyan jó lesz.

2: Neutrogena Visibly Clear blackhead eliminating triple action cleanser 7-day-rescue (100 ml, 1149.- kivételesen ezt a Rossmannban vettem mert ott akciós volt, a Műllerben meg nem)
Őt se próbáltam még, de látszik, hogy nagyon elszánt vagyok az arcom érdekében.
Azt írja, hogy tisztít, exfoliál, és megtisztítja az arcot (nem véletlenül írtam kétszer a tisztítást, mert tényleg így van rajta :D), hát remélem tényleg ezt fogja tenni.

3: CV 3in1 arcmosó, arcradír és maszk (150 ml, 625.-)
Ezt az arcmosót már körülbelül ősidők óta használom, nekem arra jó volt idáig, hogy a koszt meg úgy nagy általánosságban mindent lemossak az arcomról. Sárgadinnye illata van. Enyhén szárítja a bőröm, de nem gáz, mert amúgy sem árt krémezni a bőrt néha :)

A többi, az gyakorlatilag már  "dekorkozmetikai" termék.


1: Maybelline Dream Pure 8-in-1 BB krém (30 ml, 2395.- akciós, kb 100 forinttal olcsóbb volt)
Nem próbáltam, csak a kezemen, jól terül, nagyon pici elég hogy beterítse kézfejemet szóval akkor az arcommal sem lesz probléma. 
Egy random Maybelline-es/Lorealos nő segített kiválasztani, hogy nekem melyik a jó (színből egyértelmű hogy a light), mert nem csak ez a kék kupakos volt, hanem a piros/rózsaszín kupakos is, én meg ide-oda kapkodtam a fejem, hogy most akkor melyik lesz jó, aztán végül segített, és megvettem ezt.

2: Essence Colour and Go 144 Black is back (8 ml, 495.-)
Őt csak azért vettem mert elfogyott a fekete lakkom, illetve már csak kb. egy festésre elég.

3: Essence Studio Nails 24/7 nail base (8 ml, 595.-)
Kellett egy alaplakk, mert iszonyatosan csúnyán befogta az egyik kedvenc lakk a körmeimet, és amúgy sem ártott már vennem egy tisztességes alaplakkot, mert a lehúzhatós alaplakknál várni kell (nem is keveset) amíg megszárad. 

4: Essence szemöldökceruza "Soft Blonde" árnyalat (1 g, 495.-)
A hajam alapján a szemöldököm is olyan seszínű (se szőke se barna, valahol közötte), csak a szemöldököm annyival rosszabb hogy abban nincsenek természetes szőke tincsek, a hajamban meg igen. (mondjuk mindenki azt hiszi hogy melíroztatva van, de egyébként nincs. Mármint a hajam, nem a szemöldököm)

NA DE JÖJJÖN A MANIKŰR *w*


Nyalókának akartam, de a Fűrész című horrorfilm bábjának arcán levő minta jött össze végül belőle.
(Vagy maszk, nem tudom, nem láttam a filmet)
Bár ilyen hosszas nézegetés után már semmire sem hasonlít igazából.

Nektek mennyire tetszik? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése